Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub Sundsvall 8e september

Tråden skapades och har fått 83 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det blir nog så att jag äter för en gångs skull ;). Ska också försöka komma lite före 18.

Har ordnat så att min sambo sätter upp lappar på Universitetsområdet om mac-träffen på onsdag. Min förhoppning är att få fler studenter på träffarna. Så nu måste vi sköta oss!

Ursprungligen av Sidde:

Vi får se hur det blir, brukar ju bli så sent med mat om man ska vänta på dig. Du som sölar omkring på morgonen och är på jobbet när jag äter min lunch

Det har förändras nu när jag går med brutet ben. Nu kan jag bara anklagas för att gå sakta med kryckan.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-06 20:19
Ursprungligen av G.Lindqvist:

Har ordnat så att min sambo sätter upp lappar på Universitetsområdet om mac-träffen på onsdag. Min förhoppning är att få fler studenter på träffarna. Så nu måste vi sköta oss!

Det verkar ju lite wild'n crazy. Betyder detta att jag måste raka mig?

Ursprungligen av Sidde:

Det verkar ju lite wild'n crazy. Betyder detta att jag måste raka mig?

Jajemän!

Haxxat från låttiteln Rolandz (dansbandet med Robert Gustafsson): YouTube - ROLANDZ "Jajamen" - nytt album 24 Mars

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-07 01:19

Ja, det är confirmed att jag kommer på min kära hojj

Kommer nog vara där en bit innan 18, behöver käka nått.

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Jajemän!

Haxxat från låttiteln Rolandz (dansbandet med Robert Gustafsson): YouTube - ROLANDZ "Jajamen" - nytt album 24 Mars

Det är tvärtom-dagen som gäller;). Sidde äter inte men det gör jag, ta i trä. Sidde måste raka sig o jag fritidsodlar :D.

Förresten är det nån mer som sett Siddes "tvilling" i Hi-Fi klubbens nya katalog?

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Har ordnat så att min sambo sätter upp lappar på Universitetsområdet om mac-träffen på onsdag. Min förhoppning är att få fler studenter på träffarna. Så nu måste vi sköta oss!

Blev inga lappar på Universitetsområdet. Varken min sambo eller jag hann med att få upp några lappar idag. Får satsa på det till nästa gång.

Men jag laddar i alla fall inför att få dricka lite god öl och äta gott.

Jag måste tyvärr backa ur i sista stund (jävla whimp jag är), frugan måste jobba.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-09-07 19:35
Ursprungligen av yabbah:

Jag måste tyvärr backa ur i sista stund (jävla whimp jag är), frugan måste jobba.

Otur! Bättre lycka nästa gång.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-08 09:38

Men verkar det som att det kommer vara 3 st som äter denna gång. Blir bra detta. Jag kommer nog runt 17:50 och kommer att vara vrålhungrig

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-08 10:25

Jag kommer nog lite sent , typ 18.15 eller något däromkring, men jag kommer.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-08 16:29

Nu tar jag cykeln och drar mig emot Bishops.

Räkna med att jag stinker lite med tanke på vilket väder det är och att jag cyklar 1.8 mil.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-09-08 21:34

Vi blev några tappra!

Hoppas på fler nästa gång.

Kom just hem och har pluggat in Touch'en för att göra uppdateringen.

Tack alla för en trevlig kväll med snack om allt mellan Mac-himmel och Mac-jord

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-08 23:38

Ja, tack för en trevlig kväll.

Högpunkten var striden mellan mig och Gustav för att se vem som kunde få ner sidan http://nyttommac.se snabbast via min 3gs och Gustavs 4g Tyvärr så vann Gustavs 4g, men striden var blodig ända till slutet

Som sagt ovan, vi skulle göra detta lite oftare.

Ursprungligen av DeeD:

Ja, tack för en trevlig kväll.

Högpunkten var striden mellan mig och Gustav för att se vem som kunde få ner sidan http://nyttommac.se snabbast via min 3gs och Gustavs 4g Tyvärr så vann Gustavs 4g, men striden var blodig ända till slutet

Som sagt ovan, vi skulle göra detta lite oftare.

Allt om Mac - Ett community om Mac, iPhone, iPod och iPad Ska det nog vara...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-10 00:22
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Ah, stämmer bra det My bad, jag skyller på alkoholen ... eller nått

Ursprungligen av DeeD:

Ah, stämmer bra det My bad, jag skyller på alkoholen ... eller nått

Hehe, var det så att du surfade mot fel sida? Närå, skämt åsido det var en tuff kamp och det var verkligen uppskattat! Så det får vi göra om nästa gång vi ses.

Laddar upp en bild från träffen...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-11 22:17

Snygga killar i snygga tröjor!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-09-12 22:42

Åh tack!

Det kanske är dax att börja fundera på nästa pub :D. För den senaste började planeringen i augusti och puben hamnade i september så om vi börjar nu i slutet av oktober att planera så kanske vi kan få ihop en pub till november eller december ;).

Som vanligt är jag flexibel så jag låter Er som jobbar som små bin och har familj komma med förslag på möjliga datum. Platsen är given - Bishops!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-10-22 00:46

Bra initiativ!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-10-27 21:13

Ja, jag är på om det bara planeras i tid.

Vad sägs om onsdag 8 december? Samma veckodag och datum som förra gången, bara månaden skiljer :D.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-10-30 12:17

Hm, onsdag 8 december låter bra. Samma tid? 18.00?

Ursprungligen av PatNil:

Hm, onsdag 8 december låter bra. Samma tid? 18.00?

Låter bra, hoppas nu bara den passar för övriga.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-10-31 20:53

Onsdag... ingen elitseriehockey... det fungerar nog.

Hm trafiken är inte så enorm precis men jag tror ändå vi klubbar den 8e december. Undrar om man kan skicka PM till flera personer samtidigt...

Kan tyvärr inte den 8:e. Kommer hem från Göteborg på kvällen så jag vill tillbringa kvällen med familjen.

Oj, var ett tag sedan jag var inne här. Jag ska kolla upp om jag kan den 8:e december.

Bevaka tråden