Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub Sundsvall 8e september

Tråden skapades och har fått 83 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-11-17 09:47

Vad jag vet så skall det inte vara några problem för mig heller.

Vi får ha ett litet "roll call" veckan innan för att se hur många vi blir. Just nu är det färre än förra gången: Henil, PatNil, DeeD o jag

För stunden känns det som det vore läge att flytta fram puben till efter nyår. Det är troligen större chans att vi blir fler då, dessutom har jag egentligen en grej på onsdag den 8/12 som jag vill vara med på - förutom pub'en - vi kan också kanske flytta puben till en tisdag eller torsdag om det funkar för Er andra.

Jag föreslår några datum - onsdagar - i januari o ni talar om vilket som passar bäst: 5, 12, 19, 26

Jag kan vara med den 8:e december och jag kan nog lura med mig Hedman också. Vore kul och köra en julöl eller två.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-25 18:11
Ursprungligen av G.Lindqvist:

Jag kan vara med den 8:e december och jag kan nog lura med mig Hedman också. Vore kul och köra en julöl eller två.

Jag kommer gärna jag också. Ska bli kul att träffa alla nördar

Hm vad trevligt att vi blir några stycken. Hedman har väl nästan nyligen ökat på familjen igen så det kan kanske vara lite svårt att rycka honom från hemmet men försöka går ju alltid. Jag skulle gärna se att vi kunde träffas tidigare än 18. Jag har en sak jag måste vara med på från 19.30 - sista danskurstillfället före juluppehållet

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-25 18:48
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Hm vad trevligt att vi blir några stycken. Hedman har väl nästan nyligen ökat på familjen igen så det kan kanske vara lite svårt att rycka honom från hemmet men försöka går ju alltid. Jag skulle gärna se att vi kunde träffas tidigare än 18. Jag har en sak jag måste vara med på från 19.30 - sista danskurstillfället före juluppehållet

För mig passar det bra att träffas tidigare på kvällen.

Kör från klockan 17.00 så får folk ramla in när de bäst kan.

Update: Såg att jag själv hade ett möte (fotboll) från klockan 18.00 till 20.00. Så jag kommer att komma efter klockan 20.00.

Senast redigerat 2010-11-28 13:49
Ursprungligen av G.Lindqvist:

Kör från klockan 17.00 så får folk ramla in när de bäst kan.

Update: Såg att jag själv hade ett möte (fotboll) från klockan 18.00 till 20.00. Så jag kommer att komma efter klockan 20.00.

Då ses inte vi denna gång då. Jag önskar dig en trvlig pub i förskott(jag måste gå 19.30).

17.00 klubbar vi o vi föröker få plats i "biblioteket" eller rummet bakom baren (som är ngt svårare att beskriva).

Det handlar inte så mycket om att lura med mig.
Det handlar mer om dagsform för dels bebis men mest modern.
Så jag säger inget förrän 19.59 den 8/12.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-28 21:09
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det handlar inte så mycket om att lura med mig.
Det handlar mer om dagsform för dels bebis men mest modern.
Så jag säger inget förrän 19.59 den 8/12.

Hoppas att det inte är någon fartkontroll då

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

Hoppas att det inte är någon fartkontroll då

Yes!!

Han får skaffa spikdäck som de har i isracing

Kanske vore bra om någon kunde ändra i trådtiteln eller bara plocka ut de senaste inläggen om nästa MacPub till en egen tråd.

Nästa Pub är alltså: Onsdag 8 December från kl. 17 på Bishops. Undertecknad måste gå 19.30 senast

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Kanske vore bra om någon kunde ändra i trådtiteln eller bara plocka ut de senaste inläggen om nästa MacPub till en egen tråd.

Nästa Pub är alltså: Onsdag 8 December från kl. 17 på Bishops. Undertecknad måste gå 19.30 senast

Ska bli kul att träffa alla!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-05 13:17

Kan tyvärr inte men hade varit roligt om inte annat.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-07 19:43

Jag kommer någon tid efter 1700 troligen 1710-1715.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-07 20:52

Jag ser fram emot att träffa er i morgon!

Traskar hemifrån om en kvart eller så. Vi kan ju se om vi kan får bordet bakom baren (är som i ett eget rum). Man sitter bättre där om man vill äta vilket jag nog siktar på. Tar med mig Touch'en.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-08 19:57

Har precis kommit hem efter Macpub. Vi blev bara tre personer men det var trevligt ändå
Här är PatNil och Cogito ergo Mac.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-08 23:36

Tack Eva för middagen, den var god. Snygga iPads du hade med dig Eva. Det var trevligt, men några fler personer till nästa macpub eller vad säger ni?

Tackar för en trevlig kväll PatNil och Eva.

Om vi tar en torsdag istället för en onsdag så kan jag både komma senare o gå senare. Onsdagar är vikta åt danskurs för mig även under nästa år

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-09 12:53

Vilken veckodag som helst fungerar för mig.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-12-10 16:49

Jag var trött efter jobbet (+ förkylning liknande som vägrar ge med sig) så det bidde inget för mig i onsdags... Får hoppas nästa tillfälle funkar.

Vi var ju de första som var på plats men hur blev det med eftersläntarna som skulle komma efter halv åtta? Mattias? Sidde? Gustaf? - Hade ni en egen pubkväll efter vår eller...?

Bevaka tråden