Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone4 problem vid surf

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2010-08-30 10:16

Tills i helgen så funkade mitt mobila internet i telefonen utmärkt, men nu funkar det inte alls. Har provat med min huvudsakliga sim-kort (Telia) och återställt i telefonen inställningar men får bara upp en ruta där det står Safara kan inte öppna sidan eftersom det inte är anslutet till internet. Står online.telia.se i APN-inställningarna men dom andra inställingarna är blanka. Rätt?
Har även provat mitt Tele2 sim-kort i telefonen men det är samma sak där och självklart ändrar jag APN osv.
Telefonen är egentligen låst till Tele2 men jailbreakad och har 4.0.1.

Vill egentligen återställa hela luren i Itunes men kan jag göra det till 4.0.1? Har sparat SHSH filen i Cydia.
Kör Windows och har inte tillgång till en Mac-dator om det spelar nån roll.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-30 11:24
Ursprungligen av Timpppa:

Tills i helgen så funkade mitt mobila internet i telefonen utmärkt, men nu funkar det inte alls. Har provat med min huvudsakliga sim-kort (Telia) och återställt i telefonen inställningar men får bara upp en ruta där det står Safara kan inte öppna sidan eftersom det inte är anslutet till internet. Står online.telia.se i APN-inställningarna men dom andra inställingarna är blanka. Rätt?
Har även provat mitt Tele2 sim-kort i telefonen men det är samma sak där och självklart ändrar jag APN osv.
Telefonen är egentligen låst till Tele2 men jailbreakad och har 4.0.1.

Vill egentligen återställa hela luren i Itunes men kan jag göra det till 4.0.1? Har sparat SHSH filen i Cydia.
Kör Windows och har inte tillgång till en Mac-dator om det spelar nån roll.

Har du kollat med Telia så allt står rätt till där?

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2010-08-30 11:42

Funkar inte med Tele2 heller....båda har funkat tidigare. Känns som det är nått i telefonen som strular....

Återställ 4.0.1. Samma procedur som nedan fast du ska naturligtvis använda 4.0.1 firmware för din telefon.
Har du uppdaterat din 3GS till 3.1.3 av misstag? Se hit! - iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige

1
Bevaka tråden