Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans på iPhone 4, tre(3)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-09-16 14:29

hallåå..!

Tänkte bara kolla om det är någon annan än jag som börjar bli smått irriterad på operatören Tre!? Har ni väntat mina 6 veckor på leverans av 32gb iPhone 4.
När jag sedan ringer och frågar när nästa leverans är beräknad att komma så vet de INGENTING!! Jag frågade vidare om det fortfarande är folk som väntar på sin iphone, även fast de beställde första dagarna. och svarat var "JA".

Jag undrar helt enkelt. Är det någon där ute som har fått sin iPhone 4 levererad från tre som INTE stod i kön den 31.a juli??

Tack..

Tjejen beställde sin 16GB i butik 4/8, fick den 25/8.
Jag beställde min 16GB i butik 5/8, fick den 1/9.
Vet flera andra som fått sina också.

  • Medlem
  • 2010-09-16 15:35

Illa!! Eller skönt för er!
Får fortsätta vänta då och ringa och skälla lite på dom i mellan åt..

Tack.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-09-16 16:37

32gb telefonen verkar det vara längre köer på överallt.
Är samma sak utomlands och har varit så sen iphone 4 kom.
Verkar som att dom gör färre 32gb telefoner än vad dom gör 16gb.

Kolla in tre's sida på facebook, där kommer dagliga updates om vilka som levererats och var de är i kön. Där kan du också fråga. Så slipper du hålla på och ringa och sitta i kö, det kan ju vara väldigt irriterande. Det ÄR längre kö på 32'orna. Själv fick jag min 16GB för läääänge sedan nu

Som dom säger, i regel så är 32gigaren 3-4 veckor längre leveranstider än 16gb hos alla operatörer. Detta beror inte på operatörerna utan att Apple inte tillverkar lika många 32gb som 16..

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-16 22:20
Ursprungligen av acidflash:

Som dom säger, i regel så är 32gigaren 3-4 veckor längre leveranstider än 16gb hos alla operatörer. Detta beror inte på operatörerna utan att Apple inte tillverkar lika många 32gb som 16..

Jasså?

beställde min den 5/8 på morgonen en 16gb, leverans den 2/9. stod 4 veckors leveranstid på hemsidan då jag gjorde beställningen..

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-09-17 00:42

Jag beställde min 21/8 - trodde jag. Veckan efter slarvades min order bort, inte bara en utan två gånger så en ny order las 27/8. Frågade då om jag gått miste om en vecka i leveransordningen då felet låg hos dom. Inga problem, han skulle mailat säljlogistik och lägga mig i prioriteringslistan och det har han enligt Tre gjort så det är ju schysst. Nu tills det riktigt irriterande momentet; fick precis reda på att en bekant beställde sin 32-gigare förra veckan och fick den idag! Ärligt talat, de får ju skärpa sig alltså. Blir ett argt samtal imorgon. Jag som är ÅF dessutom!

1
Bevaka tråden