Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Relativt ny Mac användare

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenixen!
Jag heter Henrik och är numera 100% Mac användare. Jag köpte min första Mac för 3 år sedan då jag behövde en billig laptop och valet föll på en PowerBook G3'a. Tyvärr så började trackpaden krångla och det ledde till att upplevelsen blev aningen jobbig. Nytt OS(f.d windows människa) och en bråkig trackpad var ingen höjdare så det blev en kort bekantskap med Mac och OS X. Ett par år gick med fortsatt (miss)bruk av windows tills jag köpte mig en iPhone. Det var nog som för en del andra startskottet på Apple känslan och kort därpå, våren 2010 blev det till att köpa en Mac mini(early 2009) samt Cinema Display. Nu var det plötsligt riktigt kul igen, och av bara farten så köpte jag mig en Macbook Air 11.6" i julen 2010.

Måste säga att jag stormtrivs med prylarna och det som kanske kommer härnäst är att köpa mig nya modellen av Mac mini.

Ja det var min presentation, kommer säkert ställa lite frågor här framgent.
F.ö så pluggar jag programmering, mest Java och det har funkat fint med Mac hitills.
Mvh
Henrik

Kul att ha dig här! Tveka inte att skicka ett meddelande om det är något du behöver hjälp med!

MacBook Air 2010 är en dröm!

Välkommen till 99mac! (även om jag ser att du varit medlem i snart fyra år och bara två inlägg)

1
Bevaka tråden