Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte upp filer i XBMC

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Allt fungerade precis som jag ville i XBMC i morse men sen fick jag för mig att SYSTEM > Library > Clean library... och nu får jag inte till det alls!

Problem 1: När jag lägger till media så går jag Videos > Files > Add videos... > Browse > Hittar min mapp som heter Movies > Set content till Movies. Sen när jag skall titta på filmerna så går jag Videos > Movies men där ligger bara en av alla mina hundra filmer. Varför kommer inte fler upp? Jag har försökt att Update library men det går inte. Varför??! Om jag går Videos > Files > Movies och där ligger alla filmer.

Problem 2: När jag går igenom samma procedur för att lägga till tv-serier så väljer jag min mapp som heter TV Shows osv. Men den kommer inte upp under Videos. Utan jag måste gå hela vägen Videos > Files > TV-serier och där ligger allt.

Är det någon som vill hjälpa mig? Uppgiven!

88 visningar och ingen som kan hjälpa mig?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-05-21 23:44

Jag skulle nog föreslå att du provar att posta på XBMC egna forum. Där finns det ju folk som verkligen kan det.
Det verkar ju trots allt inte vara en helt enkel fråga..

1
Bevaka tråden