Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

music beta by Google

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon mer som testat? Hittar ingen tråd om det
Fick en invite i dag och håller just på att ladda upp en massa musil och podcast (ja, den tog med det och det kan ju vara bra att ha någostans)

Än har jag inte hittat några nackdelar men har bara haft i gång den ett par timmar. Jo, jag vet att man måste trixa om man vill ha den till iPhone ...

Även om den bara riktar sig till USA så funkar det bara man får en invite till sin gmail och öppnar den därifrån. Jag har kvar 2 inviter, PM:a en gmailadress om ni vill ha. Annars går det att få en på ett par dagar diret från music.google.com om man går via en USA proxy (Hoppas detta inte bryter mot någon regel /:

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-08-25 07:24

Det jag har märkt är att avinstallerar man Flash, iaf när jag gjorde det på min MBP, så säger sidan att den vill ha flash för att fungera :/
Har inte hittat något med HTML5 för att ersätta det än så att säga. Men det är ju som sagt en beta.

Ja, flash verkar vara kravet för desktop programmet. Har själv flash-blocker och förstod till en början inte varför den inte funkade, så en klicka varje gång jag öppnar programmet tycks krävas

1
Bevaka tråden