Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sent ska denna Mac-användare vakna...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2011-10-06 23:54

hej allihopa johan heter jag och började med datorer ganska sent men iallafall före milleniumet. har varit mac från första början; imac, power mac g3, imac, powerbook, mbp, mac mini och även till slut en iphone. jag har nog svurit en hel del över äpplet genom åren men har aldrig tyckt det funnits några bättre alternativ, så jag har varit ganska nöjd ändå. jag gillar att få tekniken att vara en så smidig och diskret medhjälpare i vardagen som möjligt och kan ägna stor tid till att få till det när jag kommit på något "fiffigt". kortare sagt kan jag säga att jag tycker tekniken ska forma sej efter människan än tvärt om.

jag har haft mycket hjälp genom åren från 99mac och det känns bra att till slut, lite tidigare än aldrig, bli medlem och presentera mej också. sen att det blev samma dag som jobs dog vet jag inte hur man ska tolka. en stor innovatör var han onekligen med en personkult som var märklig och fascinerande.

Välkommen hit som fullvärdig medlem, hoppas du ska trivas!

1
Bevaka tråden