Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köa för iPhone 4s i Sundsvall?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-10-28 19:12

Egentligen borde jag väl vänta… men det är naturligtvis helt omöjligt

Är det någon Sundsvallsbo som ska köa för iPhone i morgon bitti? Inne i stan eller ute i Birsta?

Är du inte en dag sen?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-10-28 19:23

Va, är jag? Då får jag skylla på att jag har haft mina två små barnbarn här hemma och har levt i en byta-blöja-torka-kräks-och-läsa-saga-bubbla. Jag skäms :">

Blir jag utan iPhone nu? Uppdatera mig om läget ni som fortfarande har koll på världen här utanför!

Nej då, det är nog ganska lugnt. Jag hade beställt från Apple store men när de inte hade skickat idag gick jag ned på Telia och köpte, de hade många kvar på sena eftermiddagen i alla fall. De hade andra som var bokade, om de inte hämtades idag skulle de säljas i morgon. Lycka till!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-10-28 19:51

Tack, då far jag in i morgon och hoppas att det finns en iPhone kvar till mig.

Men jag skäms fortfarande för att jag var så otroligt illa uppdaterad…

Tråden flyttad till rätt forumdel.

/Mod

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-28 22:19

Eva, det är väl lugnt...ändå ganska skönt tycker jag att du missade hela sjobanget med en hel dag

Vågar nästan lova att du får tag i en iPhone ändå, Apple har levererat stora volymer till alla stora ÅF. Testa Telia eller The Phone House.

  • Medlem
  • 2011-10-29 09:35
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Vågar nästan lova att du får tag i en iPhone ändå, Apple har levererat stora volymer till alla stora ÅF. Testa Telia eller The Phone House.

Dessa båda kräver ju att du låser upp dig till en operatör. Finns det ingen förutom Applestore som säljer den olåst och kontant?

Inte idag, kommer att komma olåst men jag tror inte att det har kommit något datum. Snabbast är nog Apple Store i så fall.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-10-29 11:48

For till Telia Birsta, sen Telia inne i stan, och slutligen till PhoneHouse där det fanns en vit iPhone till mig

Eva, jag är nästan besviken på dig;)

1
Bevaka tråden