Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-12-01 22:11

Ha ha ha........äntligen köpt mig en iMac med 24tum....så jäkla kanon
skrattar varje gång jag startar den. Inga väntetider, inget strul bara en kanon maskin som funkar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-07 21:54

Inget är som sann lycka!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-12-07 22:03

Jari66, välkommen!

Så det ska vara, synd bara att inte alla tillverkare har fattat det så att böcker som denna istället uppstår www.javlaskitsystem.se

Ursprungligen av Jari66:

inget strul

..får vi hoppas?

Välkommen!

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-12-23 19:30

Har nu använt min iMac några veckor, och kan bara fortsätta skratta Vilken underbar maskin.
Har fått gliringar från PC folket, tills jag visat kraften....hehe tyst blev det. Och allt flyter ihop som rinnande vatten
ipad, iPhone och iMac. Aldrig mer en plåt/plast låda som dem kallar dator eller PC. God Jul på Er.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-12-27 20:21

Mac är underbart allt bara fungerar...

Min tjej var lite ledsen när hennes iPhone 4s skulle inte på service och allt skulle försvinner. Men när telefonen kom tillbaka så återställde jag allt med iCloude. Kan berätta att hon var överlycklig när allt var precis som innan.

Har själv råkat sabbat en OS X installation med hjälp av ett städprogram, 20 minuter senare var allt igång igen med hjälp av time machine.

När jag köpte min första mac 2006 satt jag bara och skrattade under första timmen hur lätt allt var och bara fungerade.

Lycka till med datorn

1
Bevaka tråden