Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tack för medlemskapet!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-02-19 12:33

Dato värden är rätt nytt för mig det började med att jag läste en data tidning i min bibliotek c.a 2 år sedan och blev såld!
Började med en vanligt PC och Windows 7 men brister av kunskap och kunnandet om datateknik svensk, engelskt språk support av Microsoft och att jag inte hade någon vän med detta intresse att vända till gjorde vägen ensamt och smärtsamt

Någonstans i halva vägen bestämde jag mig att lära allt om datorer enda frän "lådan" till "topp" vill i framtiden bli en "kanal" till personer lik mig med "brister och skar" men ändå med mod, medvetande och viljan att kämpa för sin sökande till ett Mer Berikat Liv

Här är jag idag med min "Älskade Mac" som ett grönt äpple Tack för medlemskapet!

Ny medlem Pöllö

Varmt välkommen!

Kul att ha dig här!!

Tycker det är jätteroligt när nya medlemmar skriver presentationer, man får nya infallsvinklar, blir nyfiken och man lär länna medlemmen lite.

Välkommen till forumet.

Det är bara ge sig in i diskussionerna, hjälp till där du kan, svara när du vet, tipsa "i rätt riktning". Glöm inte att ha kul samtidigt.

Känslan i kroppen när någon kommer tillbaka och säger att nu är problemet löst - den är underbar.

1
Bevaka tråden