Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

flera konton

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Köpte den nya idag och har en liten fråga. Kan man ställa in så man har två ituneskonton och använda de som man använder användare i en vanlig dator.

Med vänlig hälsning,
Frikktion

  • Medlem
  • Köping
  • 2012-03-23 21:39
Ursprungligen av frikktion:

Hej!

Köpte den nya idag och har en liten fråga. Kan man ställa in så man har två ituneskonton och använda de som man använder användare i en vanlig dator.

Med vänlig hälsning,
Frikktion

Nope! Tyvärr.

Ursprungligen av frikktion:

Hej!

Köpte den nya idag och har en liten fråga. Kan man ställa in så man har två ituneskonton och använda de som man använder användare i en vanlig dator.

Med vänlig hälsning,
Frikktion

Om du är ute efter att kunna köpa i både svenska och amerikanska iTunes, så går det utmärkt men du måste logga ut och logga in mellan konton varje gång du vill byta affär. Annars är det ju bara att tanka ner på datorn och sen synka över.

Attans mä!
Jag tänkte mest dela den med frugan och då hade det ju varit sjukt bra att kunna ha sin egen "version" med iTunes-konto och iCloud och allt det där. Jag skulle vilja logga in varje gång man väcker paddan eller genom att bara göra någon gest med fingrarna över skärmen för att logga ut och in på ett annat konto.

Med vänlig hälsning,
frikktion

Ursprungligen av frikktion:

Attans mä!
Jag tänkte mest dela den med frugan och då hade det ju varit sjukt bra att kunna ha sin egen "version" med iTunes-konto och iCloud och allt det där. Jag skulle vilja logga in varje gång man väcker paddan eller genom att bara göra någon gest med fingrarna över skärmen för att logga ut och in på ett annat konto.

Med vänlig hälsning,
frikktion

Köp frugan en egen iPad.... dyrt men effektivt.
Risken är bara att eftersom hon säkert sett 3:ans skärm så kommer hon garva åt 2:ans.....

1
Bevaka tråden