Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook köper instagram

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Beklagligt. Nu är det slut på att använda Instagram. Undviker gärna allt som har med Facebook att göra.

Hur fan ändrar man titeln?
Ska ju stå facebook.

Ursprungligen av PeeMaN:

Hur fan ändrar man titeln?
Ska ju stå facebook.

Fixat.

Så om sex månader kommer Instagram enbart ladda upp instatly till ditt redan inslagna FB-konto.
Inget annat. Troligen kommer bilden automatiskt geotaggas och det blir väl taggning av folk som är med också.

Jag visste inte vad Instagram var för något :-D.

Ursprungligen av Zimmerman:

Jag visste inte vad Instagram var för något :-D.

Oroa dig inte, det är bara allmogen som är intresserad av det ändå.

Ursprungligen av Goflorp:

Oroa dig inte, det är bara allmogen som är intresserad av det ändå.

Tja... jag vet inte jag. "App of the year 2011" enligt Apple och den 19'e mest nedladdade appen 2011. Så ett visst intresse finns tror jag bestämt.

Ursprungligen av primu[s]®:

Tja... jag vet inte jag. "App of the year 2011" enligt Apple och den 19'e mest nedladdade appen 2011. Så ett visst intresse finns tror jag bestämt.

Oj! Jag visste inte att det fanns sååååå många hipsters. De skulle ju knappt få plats på Södermalm.

Jag fattar inte värdet 1 miljard dollar för denna tjänst. Jag ser det inte.

Ursprungligen av Zimmerman:

Jag fattar inte värdet 1 miljard dollar för denna tjänst. Jag ser det inte.

Det finns många, många tjänster jag inte förstår hur man kommit fram till värdet på. Facebook och Twitter är 2 av dem. Det luktar den gamla IT-bubblan. Här grabben, du får 25 miljarder för ditt 7 månader gamla IT-bolag. Du får betalt i aktier som du inte får sälja förrän om 2 år. Till dess spricker bubblan och värdet på aktierna sjunker från 25 miljarder till 375,50. Skatteverket vill dock ha 30% skatt på 25 miljarder, helst före fredag.

Facebooks senaste uppdatering av Facebook-appen verkar krascha bara. Bra.

1
Bevaka tråden