Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

epubläsare för "gammal" ios

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min arbetskamrat, som är en höggradigt datorointresserad person, har ingått i vår lokala ebokläsklubb och kunnat läsa böcker på sin ipod g2, som ju stannat vid ios 4.

Men häromdagen råkade hon "uppgradera" sin läsarapp, stanza, och den kraschar nu konsekvent i ios4, något som en snabbkoll på nätet också bekräftar. Vi provade att ladda ner bluefire reader, men den är helt osannolikt slö och kraschar varje gång man råkar highlight:a något. Ibooks verkar inte kunna hämta böcker från nätet utan vill ha dem från någon sorts syncshare. Kindle är ännu värre och verkar kräva amazonkonto för att ens starta.

Alla vi andra är androidanvändare och vi vet inte riktigt vad som skulle kunna funka. Kraven är följande:

1) Ska funka felfritt på ios4
2) Ska läsa epub
3) Ska kunna hämta böcker direkt från URL:er

FInns det någon sådan tingest eller ska jag tala om för henne att det är dags att skaffa en android om hon vill hänga med de tuffa grabbarna?

Det fungerar alldeles utmärkt att öppna epubfiler i iBooks via URL för mig.

epubläsare för "gammal" ios

Kanske skulle Quickreader funka?

Vi hittade ingen sådan möjlighet i ibooks när vi fipplade runt, men det beror nog mest på s.b.s. Får titta en gång till.

Ouickreader ska provas.

Tack!

Nja det är ju via Safari du går, inget att leta efter i iBooks.

1
Bevaka tråden