Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: Vit eller Svart IPhone 5?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag vill med detta inlägg få en översikt över vilka som vill ha en vit respektive svart IPhone 5

Jag kommer skaffa en vit för att det ska matcha med min vita padda

Och du?..

Vita iPhones hör ihop med smått gulligt bling-bling och rosa skal etc. En telefon ska vara svart.

Har en vit 4S nu, tycker att båda färgerna är snygga på iPhone 5. Dock väldigt osäker på vilken jag ska köpa, tror att dagsformen får avgöra.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-09-14 08:56

Har alltid varit inne på Apple-white, kör redan med Macbook-aluminiumbaksida nu på min 4:a MEN jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad av den svarta modellen. Den mörka ramen gjorde telefonen enhetlig och riktigt snygg så frågan är om jag inte ska joina the dark side nu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-14 09:02

Har en vit 4S nu men har tidigare haft svarta iPhone, om jag skaffar en iPhone 5 blir det svart igen

Ursprungligen av stile:

Har en vit 4S nu men har tidigare haft svarta iPhone, om jag skaffar en iPhone 5 blir det svart igen

Samma här. Nu kör vi svart igen. Den ser sober ut tycker. IPad är fortfarande vit - till nästa gång.......

Lutar åt svart, men jag gillar kombon vit + alu också så det blir ovisst in i det sista…

Har ingen iPhone men jag har en svart iPod Touch o en svart iPad. Ska man se bilder o film på enheten så ger den svarta mindre kontrastskillnader. Jag gillar det borstade alu-baksidan bättre än den svarteloxerade dock...

Svart helt klart. Sjukligt snygg! Plus att jag bara har dålig erfarenhet av vita prylar.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-14 12:21

Jag har bara haft vita sedan de kom, men den svarta 5an ser väldigt läcker ut.
Det stod något om att den vita hade cheramic glass medans den svarta bara hade painted glass....?
För mej blir det en vit i alla fall.

Ursprungligen av kenjon:

Jag har bara haft vita sedan de kom, men den svarta 5an ser väldigt läcker ut.
Det stod något om att den vita hade cheramic glass medans den svarta bara hade painted glass....?
För mej blir det en vit i alla fall.

Saxat från Apple's hemsida:

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-14 14:17

Precis, det var det jag menade. Är det alltså olika kvalitéer på glasen?

Ursprungligen av kenjon:

Precis, det var det jag menade. Är det alltså olika kvalitéer på glasen?

Tror bara det är olika metoder att få till färgen. Olika kvalitéer såtillvida att det är skillnader på dem är det onekligen. Olika kvalitéer såtillvida att det skulle skilja i reptålighet etc tror jag inte att det är i praktiken.

Ursprungligen av pmarriott:

Tror bara det är olika metoder att få till färgen. Olika kvalitéer såtillvida att det är skillnader på dem är det onekligen. Olika kvalitéer såtillvida att det skulle skilja i reptålighet etc tror jag inte att det är i praktiken.

Precis, Apple hade stora problem att få ut den vita 4/4S pga färgen.
Troligen har man hittat ett bättre sätt att få till det med 5an och valt denna metod.

Senast redigerat 2012-09-14 15:09
  • Medlem
  • 2012-09-14 15:00

Combo?

1
Bevaka tråden