Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya kartorna + Facebook´s Check In = Inga ställen finns som funnits!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Man upptäcker hela tiden nya buggar och senast i raden då man ändå kör den skarpaste versionen utav iOS6 är att nya kartorna har gjort så att jag inte kan checka in på ställen jag tidigare har checkat in på!

Då jag och sambon driver företag ihop samt har stället kopplat till vår Facebooksida så skulle jag idag checka in när vi var där, men istället för att hitta vårt företag samt alla andra företag runtomkring oss så finns det NOLL ställen.

Hur är det för er andra? Kan ni checka in på ställen som ni tidigare checkat in på eller är det lika för er?

Tror inte att det har med iOS att göra, för jag har checkat in sedan jag la in iOS 6. Men mycket riktigt så går det inte att göra nu, även flickvännen har checkat in efter att hon uppgraderat till iOS 6. Verkar vara något knas med Facebook?

I Luleå finns det i alla fall gott om ställen att checka in på.

Jag tror inte heller att det har med kartorna att göra eftersom man skapar platser att checka i FBs databas och inte i kartorna. Kartan används bara för att visa din position.

FB kan hämta platser från kartan att checka in på, men har du checkat in där förr så ligger de i FB's databas.

1
Bevaka tråden