Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Clear finns nu till OS X

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns Clear till OS X. Den kom för ett tag sedan till iOS. Helt klart en bra to-do-app.

Någon som har testat den till OSX?

http://www.realmacsoftware.com/clear/

Senast redigerat 2012-11-08 15:51
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-11-08 19:14

Har inte tillräckligt stort behov av den för att prova den. Men om någon är intresserad så ska det vara halva priset idag eftersom det är lanseringsdag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-08 19:18

Jag körde in den på min Mac precis, just synken med mobilen är det som lockar mig. Precis som mobilversionen så drar, sveper och nyper man i Clear på datorn.

Ursprungligen av stile:

Jag körde in den på min Mac precis, just synken med mobilen är det som lockar mig. Precis som mobilversionen så drar, sveper och nyper man i Clear på datorn.

Testa den på iOS för ett tag sedan, kanske är värt att testa den på OS X också

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-08 19:28
Ursprungligen av barbapappa_86:

Testa den på iOS för ett tag sedan, kanske är värt att testa den på OS X också

Jag har den på iOS sen tidigare men har inte använt den mycket mer än just när den laserades, men nu när det går att synka med Clear på datorn tror jag att jag kommer få nytta av den och använda den en hel del.

  • Superhjälte
  • 2012-11-09 09:56

Hoppas att det kommer integrering med Alfred.

Ursprungligen av Zop:

Hoppas att det kommer integrering med Alfred.

Hur fungerar det i så fall? Har någon annan to-do app det?

  • Superhjälte
  • 2012-11-09 12:34

Tänkte att det kunde fungera som med Launch Center i iOS (som har stöd för Clear). Att man kan lägga till flera saker i Clear separerade med kommatecken. Något i stil med: clear inköpslista mjölk, bröd, ägg, potatis

Ja, Things har stöd för Alfred.

Bra att veta!

1
Bevaka tråden