Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad 3 tappar wifi!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena

Har idag märkt under dagen att min iPad tappar nätverket hela tiden, den där wifi staplen går upp och ner och nu har tom symbolen försvunnit . så hur går jag tillväga? ska jag avvakta lite och se? sen undrar jag om jag måste vända mig till elgiganten eller om man kan vända sig till apple direkt? är nämligen lite bitter på elgiganten.

MVH jaghetererik

Vilken router har du? Startat om den?

Ursprungligen av keptang:

Vilken router har du? Startat om den?

netgear, fick med den när vi skaffade mobilt hos 3.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-12-04 18:30
Ursprungligen av jaghetererik:

netgear, fick med den när vi skaffade mobilt hos 3.

Det är ju som att svara "Volvo" om någon frågar vilken bil du har. Det finns rätt många modeller, om jag säger så. Vilken modell av Netgear? Hur är den kopplad till Internet? Uppdaterat till senaste firmware?

Apple har bekräftat att det är problem med WiFi på vissa iPad-modeller. Om det är ditt hemmanätverk, testa att ansluta till det manuellt genom att skriva in ditt SSID och lösenord. Fungerar det bättre?

Ursprungligen av Kokosnöt:

Apple har bekräftat att det är problem med WiFi på vissa iPad-modeller. Om det är ditt hemmanätverk, testa att ansluta till det manuellt genom att skriva in ditt SSID och lösenord. Fungerar det bättre?

Jo jag har ju läst det. gjort det men funkar inte iaf, kom precis hem så har inte testat det så mycket än idag uppdatering kommer nog senare!

1
Bevaka tråden