Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes 11 och synkning av köp på itunes store

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2012-12-03 21:42

Hej. Har itunes 11 och sitter på en dator som auktoriserad på mitt konto. Enligt demofilmen om icloud och nya itunes så skall jag kunna göra simultana köp och nedladdningar från itunes store till alla mina enheter. Så när jag går in i inställningar under fliken affär så skall det vara tre rutor att kryssa i för automatiska hämtningar musik, program och böcker. Men hos mig finns inte musik med:tveksam:
När jag tittar vidare på samma demovideo så skall man ju kunna göra detta på sina i-enheter också och där finns valet med men går ej att ställa in på automatisk hämtning. Gör jag något fel?
//a

Senast redigerat 2012-12-03 21:56

Finns ej tillgängligt i Sverige ännu.
Så inget fel från din sida.

Fast den här kvällen har det ju börjat blinka till i iTunes. Plötsligt finns det massor av moln-symboler som synkar och hjälptexter som inte funnits tidigare.
Andra iTunes-lanseringar i Ryssland och Turkiet imorgon, samt att det är tisdag. Skulle inte förvåna om Match och in-the-cloud kommer imorrn.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2012-12-03 23:41

Tack för svar!
Skönt att det inte var jag som var ute och fumlade.
Men nåt lurt är på gång , för när jag testade på min ipod så fick jag upp en dialog där jag skulle logga in på ett match konto, vilket jag gjorde, men sen försvann den igen lika fort.
Strange....
//a

Är det någon mer som har fått den här knappen på sina telefoner idag?

Ursprungligen av westerlu77:

Är det någon mer som har fått den här knappen på sina telefoner idag?
[ATTACH="CONFIG"]36946[/ATTACH]

Jag fick den idag på Iphonen men i Itunes på datorn finns det ingen matchning än.

1
Bevaka tråden