Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Netgear Powerline Music Extender tar bort några kablar hemma

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-12-04 10:17

När jag klickar på länken:

Citat:

Drakfot, du har inte behörighet till denna sida. Det kan bero på ett eller flera skäl:

  1. Ditt användarkonto har inte tillräcklig behörighet för att nå denna sida. Försöker du ändra någon annans inlägg eller nå adminsidor?

  2. Om du försöker skriva inlägg kan ditt konto vara inaktivt eller låst av en administratör.

:/

EDIT: Testar nu vid 13-tiden och då fungerar det. Gissar på att forumtråden här skapades innan artikeln publicerades och därmed gav det felmeddelandet jag fick ovan?

Senast redigerat 2012-12-04 13:02
Ursprungligen av Drakfot:

När jag klickar på länken:

:/

EDIT: Testar nu vid 13-tiden och då fungerar det. Gissar på att forumtråden här skapades innan artikeln publicerades och därmed gav det felmeddelandet jag fick ovan?

Ja det är jag som var klantig och lyckades publicera artikeln i går, och när jag så ändrade tiden till i dag uppstod det här problemet.

En lite försynt undran, Ida:

Varför har du "trådinternet" i din lägenhet? Kan du inte hänga en router på ditt nätverksuttag och nöja dig med trådlös användning via den i dina rum?

Du skriver ju att ni haft en Airport Express - har jag missat något?

Senast redigerat 2012-12-05 17:24
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-12-13 18:17
Citat:

Fördelen är att de har ett eluttag i sig så att man inte förlorar ett uttag.

Som med alla grunkor idag så är de gjorda för vanliga vägguttag och inte för att sätta i förgreningsdosor som ovan - här förlorar man inte två uttag, utan ett.

1
Bevaka tråden