Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HBO Nordic har släppt app för IOS

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick mejl från HBO igår:
"Vissa av er har varit bekymrade över att ni inte kan prova tjänsten innan ni binder er till ett abonnemang. Vi har lyssnat. Därför kommer vi nu erbjuda er möjligheten att avsluta ert abonnemang före 31:a Januari 2013 utan kostnad eller ytterligare åtagande.

Det här erbjudandet är exklusivt för dem som registrerar sig för ett nyhetsbrev på hbonordic.com senast den 31:a December 2012."

Ursprungligen av ilPadrino:

Fick mejl från HBO igår:
"Vissa av er har varit bekymrade över att ni inte kan prova tjänsten innan ni binder er till ett abonnemang. Vi har lyssnat. Därför kommer vi nu erbjuda er möjligheten att avsluta ert abonnemang före 31:a Januari 2013 utan kostnad eller ytterligare åtagande.

Det här erbjudandet är exklusivt för dem som registrerar sig för ett nyhetsbrev på hbonordic.com senast den 31:a December 2012."

Tack för informationen. Alltid något!

Jag pratade med kundtjänst tidigare i veckan o dom (han) sa att både AirPlay o Apple TV är på gång. Han sa även att alla får prova med full ångerrätt fram till sista Januari 2013 (som iIPadrino fick mail om ovan).

Ursprungligen av GeeFourMan:

Jag pratade med kundtjänst tidigare i veckan o dom (han) sa att både AirPlay o Apple TV är på gång. Han sa även att alla får prova med full ångerrätt fram till sista Januari 2013 (som iIPadrino fick mail om ovan).

Och på Twitter skriver man att man undersöker möjligheterna att ha Airplay och att finnas i AppleTV.
Tidigare sa man att man inte planerar Airplay eller AppleTV, pga att Apple inte stöder deras krav på DRM.

Jag ska erkänna att jag fattar inte detta kravet på DRM. Om det är tillräckligt bra för att visa på Iphone eller Ipad, varför duger det då inte för att ens göra skärmdubblering via Airplay?

Detta är en av huvudanledningarna till att jag kommer att säga upp abonnemanget

1
Bevaka tråden