Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker film med spindlar tror jag...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-30 17:51

Jag vet inte riktigt vad det är jag söker, men för länge länge sen såg jag en film eller kortfilm eller del av en film. Handlingen var något om en kille som hade ett terrarium modell större i sitt garage. Där fanns ett gäng spindlar i det som typ blev smartare med tiden och byggde "sandslott" och tillslut gör dem hans ansikte i sanden, men tillslut så trillar han i terrariet och så dödar spindlarna honom. Om jag nu minns allt rätt.

Har sökt mig fördärvad på nätet, men kanske någon här som har nån idé?

låter som nåt Stephen King hade tänkt ut

kanske Twilight zone...

Ursprungligen av Kajan:

Jag vet inte riktigt vad det är jag söker, men för länge länge sen såg jag en film eller kortfilm eller del av en film. Handlingen var något om en kille som hade ett terrarium modell större i sitt garage. Där fanns ett gäng spindlar i det som typ blev smartare med tiden och byggde "sandslott" och tillslut gör dem hans ansikte i sanden, men tillslut så trillar han i terrariet och så dödar spindlarna honom. Om jag nu minns allt rätt.

Har sökt mig fördärvad på nätet, men kanske någon här som har nån idé?

Det är nog ImseVimseSpindel (Arachnophobia) från 1990 du letar efter .o)

  • Medlem
  • Raleigh, NC
  • 2013-05-31 03:02
Ursprungligen av Kajan:

Jag vet inte riktigt vad det är jag söker, men för länge länge sen såg jag en film eller kortfilm eller del av en film. Handlingen var något om en kille som hade ett terrarium modell större i sitt garage. Där fanns ett gäng spindlar i det som typ blev smartare med tiden och byggde "sandslott" och tillslut gör dem hans ansikte i sanden, men tillslut så trillar han i terrariet och så dödar spindlarna honom. Om jag nu minns allt rätt.

Har sökt mig fördärvad på nätet, men kanske någon här som har nån idé?

Det är förmodligen The Sandkings du söker. Går att se på YouTube.

Ursprungligen av AngelGbg:

Det är nog ImseVimseSpindel (Arachnophobia) från 1990 du letar efter .o)

Nja, det byggs inga ansikten i sand i den filmen...

Ursprungligen av LA8PV:

Det är förmodligen The Sandkings du söker. Går att se på YouTube.

Ja, det var nog jackpot, även om spindlarna i själva verket är organismer från Mars.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-31 15:40

Ja stämmer bra med sandkings Ja med spindlar verkar jag ha varit lite fel ute, men det var någon form av kryp iallafall. Tack för hjälpen.

1
Bevaka tråden