Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Brydge – tangentbordet som förvandlar Ipad till bärbar dator

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det externa tangentbordet Brydge är frukten av ett framgångsrikt Kickstarterprojekt och får Ipad att likna en bärbar dator. 99mac bad Johan Rogberg att ta med det in i testlabbet.

Läs hela artikeln här

När jag köpte min Macbook Air 11.6" så hade jag också planer på en ny iPad med ett T-bord. Har en iPad 3, 3G idag, dock bara på 16GB. En iPad 4 med 64GB och ett T-bord kostar ju typ som en MBA. Så mitt val blev lätt. För mig är surfplattor för lek och nöje. Iaf som det ser ut idag.

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Om man attraheras av den här typen av lösning så bör man köpa en laptop.

När hela Surface-projektet har sjunkit till botten så kanske Ballmer kommer att skaffa ett tangentbord till sin iPad, bita i det sura äpplet och twittra I love that company?

Kanske rätta ett syftningsfel?
"... som förvandlar din Ipad till en bärbar dator med IOS. Något som vi har sett tidigare hos Windows 8-hybrider som Acer Iconia W510."
Acer Iconia kör inte IOS.

Ursprungligen av ArtAudio:

Kanske rätta ett syftningsfel?
"... som förvandlar din Ipad till en bärbar dator med IOS. Något som vi har sett tidigare hos Windows 8-hybrider som Acer Iconia W510."
Acer Iconia kör inte IOS.

Tusen tack för din input. Vill bara påminna/tipsa om att vi har en funktion för att rätta artiklar som underlättar för oss på redaktionen som inte alltid hänger med i kommentarerna. Om man väljer att rätta artikeln får vi mejl istället så vi kan rätta fel snabbare.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Om man attraheras av den här typen av lösning så bör man köpa en laptop.

Grejen med ett tangentbord till t.ex iPad, är ju att man ska kunna ta bort det när man ej behöver det. Dock som det ser ut idag klarar man inte sig utan en "riktig" dator.

1
Bevaka tråden