Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper på på begränsningarna i Photostream

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-11-09 23:32

Tack för tipset! Riktigt bra

#Nyhetstips

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-10 00:06

Är det live nu?

Vad jag förstår så ska man då kunna se fler än 1000 av de senaste bilderna men jag ser fortfarande bara 1000 st.

Ursprungligen av zinned:

Är det live nu?

Vad jag förstår så ska man då kunna se fler än 1000 av de senaste bilderna men jag ser fortfarande bara 1000 st.

Det är kanske inte retroaktivt utan kommer först när du lägger in nya bilder från dagens datum?

Begränsningen på 30 dagar finns fortfarande kvar.

Dessutom syns fortfarande bara 1000 bilder i bildströmmen även om man tar nya bilder. Tar man nya så försvinner de första bilderna i strömmen. Apple skrev ju detta den 18 september. Kan det vara så att vi i Sverige (som vanligt) får vänta på denna nyhet ytterligare ett tag?

Apple Lifts the Ceiling on Photo Stream (actually, maybe not)
– shawnblanc.net

(Edit: Den här nyheten bygger på ett missförstånd, det verkar handla om nya begränsningar för att hindra att delade strömmar missbrukas. Inget har egentligen hänt.)

Ursprungligen av elfstr0m:

Apple Lifts the Ceiling on Photo Stream (actually, maybe not)
– shawnblanc.net

(Edit: Den här nyheten bygger på ett missförstånd, det verkar handla om nya begränsningar för att hindra att delade strömmar missbrukas. Inget har egentligen hänt.)

Precis min tolkning av det också. Eftersom begränsingen på 30 dagar gäller.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-10 16:15

Alltså, det hela är mer eller mindre en anka...

1
Bevaka tråden