Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Resume av appar efter vila

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man på något sätt gå direkt till appar man har igång när man väcker klockan igen? Tex när jag kör wunderlist och bockar av handlingslistan på ica är det irriterande att varje gång måsta gå in i appen bara för att klockan har gått i viloläge medans man hämtade mjölk och bröd.

Ett annat exempel är runkeeper. När jag är ute och springer vill jag kunna kolla på klockan och direkt se runkeeper, inte måste starta appen medans jag springer. Går detta?

Ursprungligen av the_karate_kid:

Kan man på något sätt gå direkt till appar man har igång när man väcker klockan igen? Tex när jag kör wunderlist och bockar av handlingslistan på ica är det irriterande att varje gång måsta gå in i appen bara för att klockan har gått i viloläge medans man hämtade mjölk och bröd.

Ett annat exempel är runkeeper. När jag är ute och springer vill jag kunna kolla på klockan och direkt se runkeeper, inte måste starta appen medans jag springer. Går detta?

På klockan: inställningar->allmänt->Vid handledshöjning. Där kan du välja mellan urtavla och föregående aktivitet.

OT. Svengelskan i rubriken lurade mig totalt. Jag kunde inte förstå vad en resumé hade med klockan att göra...

Well. Hittade inget bra svenskt ord för "resume".... Sry för det. Hur som haver, tack för svar!

1
Bevaka tråden