Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

JAWBONE Aktivitetsarmband

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur funkar dessa. Jag hittar ingen riktig bra info. Det jag är ute efter är info om själva synkningen med appen. Jag vill kunna köra en löprunda köra ett pass boxfys utan att behöva ha telefonen på bluetooth avstånd. Jag vill att bandet synkar till appen efter mina pass om det är så att avstånd mellan telefon och armband blir allt för långt. funkar det så eller kan någon förklara. / Jonson

Ursprungligen av Mac Jonson:

Hur funkar dessa. Jag hittar ingen riktig bra info. Det jag är ute efter är info om själva synkningen med appen. Jag vill kunna köra en löprunda köra ett pass boxfys utan att behöva ha telefonen på bluetooth avstånd. Jag vill att bandet synkar till appen efter mina pass om det är så att avstånd mellan telefon och armband blir allt för långt. funkar det så eller kan någon förklara. / Jonson

Citat:

Save your phone's battery
The Jawbone connects to your smartphone via Bluetooth, but with the Jawbone syncing every 20 minutes, this can turn into a real battery drain. To save juice on your phone, make sure you close the app entirely and switch Bluetooth off on your phone.

Everything will sync when you next open the app with Bluetooth on, but it means you'll be saving juice when your phone's in your pocket.

http://www.wareable.com/fitness-trackers/jawb...

Slutade som det brukar..... blev en apple watch

Ursprungligen av Mac Jonson:

Hur funkar dessa. Jag hittar ingen riktig bra info. Det jag är ute efter är info om själva synkningen med appen. Jag vill kunna köra en löprunda köra ett pass boxfys utan att behöva ha telefonen på bluetooth avstånd. Jag vill att bandet synkar till appen efter mina pass om det är så att avstånd mellan telefon och armband blir allt för långt. funkar det så eller kan någon förklara. / Jonson

1
Bevaka tråden