Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telia lanserar surfpott

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Telia lanserar surfpott

Citat:

Pressmeddelande 2015-10-01

Telia först att lansera surfpott - ger kunderna möjlighet att spara oanvänd surf

Från den 1 oktober ingår surfpott i Telias privata mobilabonnemang från 12 GB och uppåt. Surfpotten kan sparas hur länge som helst och användas när man vill och behöver.

För att möta kundernas behov, lanserar Telia nu surfpott. I surfpotten kan kunderna spara upp till 100 GB surf. Surfpotten kan sparas hur länge som helst så länge man har ett abonnemang där surfpott ingår.

– Om man till exempel någon månad surfar lite mindre än man brukar göra, så har man nu möjlighet att spara den surfen till en annan gång när behovet är större än vanligt, till exempel under perioder när man använder mer surfkrävande tjänster som att strömma video och musik. Med surfpott kan våra kunder jämna ut toppar och dalar i sitt användande och tillsammans med fri tillgång till Telia Wifi få surf som räcker längre, säger Max Rydahl, chef för mobilaffären på Telias konsumentenhet.

Surfpott börjar gälla från 1 oktober och gäller både nya och befintliga kunder på de abonnemang som omfattas, det vill säga Mobil Komplett från 12 GB och uppåt. Berörda kunder får surfpott per automatik och informeras via sms.

För mer information, kontakta gärna Helena de Verdier på 0705 51 31 38, [email protected] eller besök Telias nyhetsrum telia.se/media

#nyhetstips

Senast redigerat 2015-10-01 17:21

Intressant...kan vara värt ett byte.

Med tanke på att jag varit en pina i röven på kundtjänst för att jag inte fick de där 100 GB som vissa har fått så är detta intressant läsning...

Nu ska jag kvala in!

  • Medlem
  • 2015-10-01 12:25

Hoppas de andra bolagen hakar på!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-01 12:34

Just nu ligger min pott på 114684 MB....

1
Bevaka tråden