Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac testar jättepaddan Ipad Pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples största Ipad hittills har landat på redaktionen och prestandatestas i vanlig ordning.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-11-21 15:43

Att byta ut datorn mot en iPad helt och hållet går säkerligen alldeles utmärkt, problemet är ju bara att med iOS som bloatware så måste du ju fortfarande uppgradera till ny padda vartannat år

Ursprungligen av FreddeB:

Att byta ut datorn mot en iPad helt och hållet går säkerligen alldeles utmärkt, problemet är ju bara att med iOS som bloatware så måste du ju fortfarande uppgradera till ny padda vartannat år

Där vet jag inte om jag håller med dig. Är ju många som håller kvar vid sin Ipad i flera år. Träffar fortfarande på människor som använder den första Ipaden fortfarande.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-11-23 14:49
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Där vet jag inte om jag håller med dig. Är ju många som håller kvar vid sin Ipad i flera år. Träffar fortfarande på människor som använder den första Ipaden fortfarande.

Precis flesta användare av iPad använder den som ett komplement till sin dator som en "reader" surf platta och då är inte prestanda och funktions racet lika intressant som när det kommer till mer stationära macar

Har flera kompisar som är "supernöjda" med sin iPad 2 och skulle aldrig i världen betala mer pengar för att byta ut den. Jag har försökt förklarat retina skärmens och viktens betydelse/känsla samt framsteg på senaste ipadsen men känner att jag talar för döva öron

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-11-23 19:31

Den som köpte sin iPad Air med iOS 7 på i september 2013 KAN inte vara lika nöjd och glad med prestandan med iPad Air i november 2015 körandes iOS 9.x

Löftet Apple gav vid ngt svagt tillfälle var att man skulle fokusera på att optimera prestanda och sluta ösa in features som slöade ned, min vy är att Apple fortsatt "feature lekstugan" och och att kombon Air och iOS 9 faktiskt är ganska oanvändbar i jämförelse med iOS7/8 och då har jag inte ens jämfört med Air 2 eller Pro. Och då konsumerar jag bara information

Skit i att uppdatera säger någon? Dessvärre fungerar inte ekosystemet utan att alla enheter är på samma release och iaf jag börjar tröttna på att behöva byta hårdvara för att kunna uppgradera men det var nog ganska klart redan innan jag postade detta svar

1
Bevaka tråden