Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Annons: Så lätt byter du bildskärm på Iphone 6

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att byta en krossad bildskärm på en Iphone går att göra själv, och det är varken dyrt eller särskilt svårt.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-05-03 16:49

Vad är detta? Reklamartiklar på 99mac, är ekonomin så dålig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-05-03 17:30
Ursprungligen av Dalle:

Vad är detta? Reklamartiklar på 99mac, är ekonomin så dålig?

Ser inga problem med det så länge det klart framgår att det är en reklamartikel och så länge artikeln har material som kan vara till användning (som denna till exempel).

reklam för piratdelar ?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-05-03 20:11

Intressant. Byte för en iPhone 6+ går på 2-2500 i butik.

Redaktionen: här har ni reklam till rätt målgrupp, samt en bra deal för läsaren. Raka motsatsen till blinkande bilder på Renaults nya bil (eller vad det nu brukar vara). Bra jobbat.

Ursprungligen av Redaktionen:

Att byta en krossad bildskärm på en Iphone går att göra själv, och det är varken dyrt eller särskilt svårt.

Läs hela artikeln här

Eller så köper du en utbytesenhet hos din närmaste APR. Tar 3 arbetsdagar, du får en ny telefon med minst tre månaders garanti, och om du tar det på din hemförsäkring brukar det bara kosta självrisken (vanligtvis ~1.500:-).

Min iPhone 6 är krossad. Har ni några tips vart man kan lämna in den?

Apple ville 3200 kr vilket jag tycker är orimligt mycket... borde väl finnas billigare?!

Ursprungligen av Thomas1337:

...Har ni några tips vart man kan lämna in den?...

Skicka iväg, eller lämna in lokalt? Om du är ute efter något lokalt ställe att lämna in den på - så är det nog bra om du berättar var du befinner dig.

Piratdelar verkar det vara. Ingen information om ESD eller EPA. Känns oseriöst. Eller har jag missat något?

1
Bevaka tråden