Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone SE populär hos Telia

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Telia sammanställer varje månad en topplista över deras mest sålda mobiltelefoner. Iphone SE har under april tagit sig ända upp på andra platsen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-05-13 06:44

Inte oväntat. Hade den kommit med 5C-designen och haft samma prestanda tror jag den hade legat som nummer 1

Ursprungligen av JohannesKBA:

Inte oväntat. Hade den kommit med 5C-designen och haft samma prestanda tror jag den hade legat som nummer 1

En vattentät "CE" skulle sitta fint.

Ursprungligen av gabriela:

En vattentät "CE" skulle sitta fint.

Har inte förstått hysterin kring vattentäta mobiler det senaste.
Jag har inte lyckats döda en lur med vatten sen jag ägde en Sony Ericsson walkman-lur

  • Avstängd
  • 2016-05-17 06:25
Ursprungligen av Mackan1984:

Har inte förstått hysterin kring vattentäta mobiler det senaste.
Jag har inte lyckats döda en lur med vatten sen jag ägde en Sony Ericsson walkman-lur

Bara för att du inte lyckats betyder inte att andra inte klarat av det.
Det är inte bara det att den klarar ett ofrivilligt dopp utan den blir mer okänslig för fuktig miljö också.

Ursprungligen av Hffre:

Bara för att du inte lyckats betyder inte att andra inte klarat av det.
Det är inte bara det att den klarar ett ofrivilligt dopp utan den blir mer okänslig för fuktig miljö också.

Var inte meningen att låta elak men menade bara på att vattentäta mobiler har funnits sedan 90-talet men ändå hör man folk skrika efter denna "funktion" på var och varannan sida.

Sen om man tittar på iPhone 6s vattentester på youtube (bl a där en fryser in den i Coca-Cola i en timme och den fungerar efter) så verkar den tillräckligt tålig för fuktig miljö och ett dopp.

1
Bevaka tråden