Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni som använder AirPods - hur nöjda är ni?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni som har fått era iPhone 7/7+ och använder Airpods - hur nöjda är ni?
Är dessa vattentåliga att man kan simma med dom?

Ursprungligen av calinou:

Är dessa vattentåliga att man kan simma med dom?

Nej.

  • Medlem
  • 2016-10-02 18:13

Det är inte så många som har någon erfarenhet av AirPods eftersom de inte släpps förrän i slutet av oktober.

Ursprungligen av Ljung:

Det är inte så många som har någon erfarenhet av AirPods eftersom de inte släpps förrän i slutet av oktober.

Enligt försäljaren i en telia butik så finns dom att köpa.

Ursprungligen av calinou:

Enligt försäljaren i en telia butik så finns dom att köpa.

Förmodligen felhörning. AirPods kontra EarPods.

Ursprungligen av pmarriott:

Förmodligen felhörning. AirPods kontra EarPods.

Det måste vara ett missförstånd från försäljaren pga hon sade att dem hade redan kommit och priset var 1500 kr.

  • Medlem
  • 2016-10-02 18:26
Ursprungligen av calinou:

Det måste vara ett missförstånd från försäljaren pga hon sade att dem hade redan kommit och priset var 1500 kr.

Priset kommer att vara 1795 kr. I alla fall om man köper hos Apple.

  • Avstängd
  • 2016-10-07 00:16
Ursprungligen av calinou:

Det måste vara ett missförstånd från försäljaren pga hon sade att dem hade redan kommit och priset var 1500 kr.

Skrämmande med så okunniga säljare. AirPods kan dom omöjligt ha på lager eftersom dom inte släppts än.

Ursprungligen av Hffre:

Skrämmande med så okunniga säljare. AirPods kan dom omöjligt ha på lager eftersom dom inte släppts än.

Hade ingen aning om att de inte släpps än. Jag ville beställa sådana AirPods i samband som jag beställde en iPhone 7 i butiken. Då sade hon att de hade hur många så helst i butiken så det behövdes inte reserveras så att det fanns i samband med att jag skulle hämta mobilen. Jag ville se en demoex men tyvärr fanns det bara i förpackning sade hon.

Senast redigerat 2016-10-07 12:41
Ursprungligen av calinou:

Hade ingen aning om att de inte släpps än. Jag ville beställa sådana AirPods i samband som jag beställde en iPhone 7 i butiken. Då sade hon att de hade hur många så helst i butiken så det behövdes inte reserveras så att det fanns i samband med att jag skulle hämta mobilen. Jag vill se en demoex men tyvärr fanns det bara i förpackning sade hon.

Tror du inte hon trodde du menade EarPods?

Ursprungligen av theplague:

Tror du inte hon trodde du menade EarPods?

Se inlägg #5.

Försäljare i telia, telenor etc är ofta väldigt dåligt informerade/oinsatta.

Ursprungligen av calinou:

Enligt försäljaren i en telia butik så finns dom att köpa.

Upprepar min fråga eftersom dom numera säljs. Ni som har fått AirPods hur nöjda är ni?

Ursprungligen av calinou:

Upprepar min fråga eftersom dom numera säljs. Ni som har fått AirPods hur nöjda är ni?

Extremt nöjd. Enkla att hantera och förbannat skönt att slippa sladdar som fastnar i dörrhandtag eller som stramar åt om man stoppat in sladden innanför kläderna.

Batteritiden på 5h behöver man aldrig tänka på då AirPodsen alltid hamnar i sin lilla låda som ser till att batteriet fylls på. Denna behöver jag ladda ett par timmar 1-2 ggr vecka.

Gillar bekvämligheten att kunna plocka upp dessa ur min ficka när det ringer och jag har händerna fulla med annat och då framförallt inte behöva stå och trassla ut sladdarna först.

Apples bästa produkt på mycket mycket länge!

1
Bevaka tråden