Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 7 användare, hur nöjda är ni?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att byta upp mig till en 7:a och har idag en 6:a.

Vad får jag ut för kul av ett sådant byte? Vad uppskattar du mest på din 7:a gentemot en tidigare modell?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-02-02 20:19
Ursprungligen av RolexJocke:

Jag funderar på att byta upp mig till en 7:a och har idag en 6:a.

Vad får jag ut för kul av ett sådant byte? Vad uppskattar du mest på din 7:a gentemot en tidigare modell?

http://www.99mac.se/forum/p/2303078

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag funderar på att byta upp mig till en 7:a och har idag en 6:a.

Vad får jag ut för kul av ett sådant byte? Vad uppskattar du mest på din 7:a gentemot en tidigare modell?

Det är som skillnaden mellan en Omega Seamaster och en Rolex Submariner...

I korthet... hemknappen, att den känner av om jag lyfter den (tänder skärmen) samt den förbättrade vibreringen.

Tackar, det blev en 7:a.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-02-03 23:33
Ursprungligen av BlackSmp:

Det är som skillnaden mellan en Omega Seamaster och en Rolex Submariner...

I korthet... hemknappen, att den känner av om jag lyfter den (tänder skärmen) samt den förbättrade vibreringen.

Gillar din jämförelse även om jag tycker den är fel..;) Det är större skillnad på dessa klockor än på dessa telefoner. Även om jag är extremt förtjust i sjuan. Men detta med att den tänder skärmen om man lyfter den fanns väl redan på 6S..?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-02-03 23:35
Ursprungligen av xms67:

Gillar din jämförelse även om jag tycker den är fel..;) Det är större skillnad på dessa klockor än på dessa telefoner. Även om jag är extremt förtjust i sjuan. Men detta med att den tänder skärmen om man lyfter den fanns väl redan på 6S..?

Japp, 6S Plus tänder skärmen också.

Ursprungligen av xms67:

Gillar din jämförelse även om jag tycker den är fel..;) Det är större skillnad på dessa klockor än på dessa telefoner. Även om jag är extremt förtjust i sjuan. Men detta med att den tänder skärmen om man lyfter den fanns väl redan på 6S..?

Det är mer eller mindre ett intern skämt. Jag känner Jocke från ett klockforum. Rolex i hans signatur är lika signifikant som SMP i min

Når det gäller om skillnaden är större eller inte mellan klockorna eller telefonerna. Bägge visar tiden lika bra (dvs samma grundfunktionalitet). Innandömet skiljer i klockorna såväl som i telefonerna. Finishen är hög i bägge fallen även om den är högre i en av dem. Till sist så slutar det som en smaksak vad du gillar. Inget är fel.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-02-04 08:52
Ursprungligen av BlackSmp:

Det är mer eller mindre ett intern skämt. Jag känner Jocke från ett klockforum. Rolex i hans signatur är lika signifikant som SMP i min

Når det gäller om skillnaden är större eller inte mellan klockorna eller telefonerna. Bägge visar tiden lika bra (dvs samma grundfunktionalitet). Innandömet skiljer i klockorna såväl som i telefonerna. Finishen är hög i bägge fallen även om den är högre i en av dem. Till sist så slutar det som en smaksak vad du gillar. Inget är fel.

Jo, jag gillar (den skämtsamma)jämförelsen med klockorna. Även den senare du gör. Har själv båda. Dock har jag aldrig tänkt på din signatur..:)

1
Bevaka tråden