Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra in ear hörlurar för runt 500:-

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-02-05 02:12

Jag har kollar runt på "bäst i test" men litar mer på detta forum

Jag vill ha förslag på in ear lurar för runt 500:- som har mikrofon, BRA bas, sitter bra osv.

Man får ju inte testa in ear tyvärr så det är inte enkelt Lite grisen i säcken.

Ursprungligen av Matsaki:

Jag har kollar runt på "bäst i test" men litar mer på detta forum

Jag vill ha förslag på in ear lurar för runt 500:- som har mikrofon, BRA bas, sitter bra osv.

Man får ju inte testa in ear tyvärr så det är inte enkelt Lite grisen i säcken.

Här finns det en test på trådlösa fast dom är dyrare.
http://m3.idg.se/2.1022/1.660468/test-tradlos...

  • Medlem
  • 2017-02-05 13:07

Sitter bra är svårt att svara på eftersom det kan vara väldigt individuellt. Själv har jag ett par A-jays five men jag tycker de är rätt dåliga generellt. Ljudkvaliten är inget vidare och de(själv snäckan) är så stora att de inte kan komma tillräckligt långt in i örongången.
Själv tycker jag att klipsch är bra om man vill kunna köpa några billiga. Vill man ha riktigt bra ljudisolering så är Shure ett bra val även om de tyvärr är en bra bit över 500kr(och man får köpa en ny kabel för att få mikrofon).
Har själv ett par SE215 och de används före mina klipsch X7 trots att Klipschen har snäppet bättre ljudkvalite just pga komforten och den extra ljudisoleringen.
Klipsch har sina ovala silikonpluggar och en smal design på huset så de kommer in så de brukar sitta riktigt bra( i mina öron).

Ursprungligen av keptang:

Dessa du rekommenderar är ej trådlösa verkar som. Fungerar siri på dem ovan rekommenderade hörlurar?

Senast redigerat 2017-02-11 11:31
Ursprungligen av calinou:

Dessa du rekommenderar är ej trådlösa verkar som...

Trådskaparen har inte sagt något om att det ska vara trådlöst. Kapa inte hans tråd.

Håller med om tipset om Jays. Kan också rekommendera Nocs.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1523312...

1
Bevaka tråden