Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram – följare ökar automatiskt...?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Östersund
  • 2017-02-16 15:29

Är det någon som vet varför antalet personer jag följer ökar av sig själv utan att jag klickat på respektive Följ-knapp. Vad beror det på?
Jag har försökt ändra i inställningarna men ingenting hjälper. Om jag inte varit inne på Instagram på ett tag kan man ge sig den på att följare ökat i alla fall. Det gäller alltså inte personer som följer mig utan dem som jag följer.

Ursprungligen av cgan:

Är det någon som vet varför antalet personer jag följer ökar av sig själv utan att jag klickat på respektive Följ-knapp. Vad beror det på?
Jag har försökt ändra i inställningarna men ingenting hjälper. Om jag inte varit inne på Instagram på ett tag kan man ge sig den på att följare ökat i alla fall. Det gäller alltså inte personer som följer mig utan dem som jag följer.

Märkligt att ingen har reagerat och svarar när det är så många visningar på denna tråd.....
Menar du att om du följer en person så kan det plötsligt vissa sig att den förökar sig själv och att den blir flera? Jag tror har sett denna fenomen hos en kompis som har skapat flera konton och kopplat ihop dem på något sätt vilket gör att man följer automatisk alla dennes konton.

Om det inte är så som Calinou skriver så kanske du vill överväga att byta lösenord. Se även över eventuell tillgång till tredjepart.

1
Bevaka tråden