Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 11 – Sju nyheter du inte fick se

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

IOS 11 är fullspäckad av nya funktioner, men det var inte alla som fick plats i Apples presentation. Här är sju spännande nya funktioner vi ser fram emot!

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-06-07 11:57

Superbra med skärminspelning och mörkt läge. Konstigt att de inte tog upp det på keynoten men samtidigt förståeligt, det var massor som skulle hinnas med.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2017-06-07 14:09

100 små små trevligheter!
https://youtu.be/CGiheKcxNs0

Ursprungligen av WiFi:

Superbra med skärminspelning och mörkt läge. Konstigt att de inte tog upp det på keynoten men samtidigt förståeligt, det var massor som skulle hinnas med.

Det är inte så konstigt. En keynote presenterar höjdpunkterna, konferensen går in på detaljerna

  • Medlem
  • 2017-06-07 22:19
Ursprungligen av BlackSmp:

Det är inte så konstigt. En keynote presenterar höjdpunkterna, konferensen går in på detaljerna

Absolut, men det var en liten höjdpunkt ändå, tycker jag. Viktiga detaljer presenteras men det här borde Apple slängt med.

  • Avstängd
  • 2017-06-07 23:48
Ursprungligen av WiFi:

Absolut, men det var en liten höjdpunkt ändå, tycker jag. Viktiga detaljer presenteras men det här borde Apple slängt med.

Om Apple skulle inkludera vad alla tycker är intressant skulle keynoten hålla på än

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-10-15 23:48

NFC läsare, men vad det skall vara bra till vet jag ej...
Tror sensorn sitter på mobilens övre kortsida, till höger.
Funkar iaf så på 7+.

Appen

1
Bevaka tråden