Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #185: Ipad Pro är här

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya Ipad Pro har landat på redaktionen och det har också Ida Blix som därmed återtar sin plats i poddstudion.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-06-17 09:53

Jag tillhör "business"-målgruppen MBA-ägare som ni pratar om. Formfaktorn är fortfarande (efter alla dessa år) helt perfekt. Skaffade en fullspecad 2014 (512GB, bästa i7:an, maximalt med RAM-minne osv) och jag är fortfarande väldigt nöjd med den. Det tråkigaste är skärmen, märks inte minst nu när jag har fått låna en ny MBP. Det jag inte gillar med den nya MBP:n är att den är tjockare i framkant än vad MBA är, annars är både tangentbord, skärm, trackpad osv. väldigt trevliga. Förhoppningsvis kommer en tunnare MBP i god tid tills Airens pension (jag har räknat med att bruka den i minst 5 år så det blir i sådana fall våren 2019) ☺️

Och gällande HomeKit är det otroligt trevligt att Apple autentiserar via mjukvara i framtiden. Det gör att ju att gateways m.m. som möter hårdvarukraven inte behöver ha Apple-chipet utan kan firmware-uppdateras istället. Känns väldigt lovande för min VeraPlus, som jag hoppas kunna lägga in i Home-appen inom en snar framtid!

1
Bevaka tråden