Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webbläsare till osx Snow Leopard?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2017-07-16 16:21

Har en äldre Macbook med snow leopard. Det är senaste OS versionen jag kan köra.

Varken Safari, Firefox, Chrome eller Opera stödjs av deras senaste versionen. Nu kör jag senaste som stöds av Firefox eftersom de sist lämnade snow leopard som supportat OS för senaste versionen.

Något bättre alternativ?

Smaksak.

  • Medlem
  • 2017-07-16 16:31
Ursprungligen av barbapappa_86:

Smaksak.

Finns det överhuvudtaget någon som stödjs?

  • Medlem
  • 2017-07-16 16:47
Ursprungligen av x3m:

Har en äldre Macbook med snow leopard. Det är senaste OS versionen jag kan köra.

Varken Safari, Firefox, Chrome eller Opera stödjs av deras senaste versionen. Nu kör jag senaste som stöds av Firefox eftersom de sist lämnade snow leopard som supportat OS för senaste versionen.

Något bättre alternativ?

Ursprungligen av x3m:

Finns det överhuvudtaget någon som stödjs?

Ett seriöst svar är att du installerar Linux på din äldre Macbook. Då kan du välja mellan olika moderna webbläsare. Som Macplattform är Snow Leopard övergivet.

Ursprungligen av x3m:

...Det är senaste OS versionen jag kan köra...

Vilken MacBook-modell är det?

Om högsta möjliga system verkligen är Snow Leopard, så måste det vara allra första generationen MacBook från 2006. Och med så gammal dator får man helt enkelt acceptera att man får köra gamla versioner av program.

  • Medlem
  • 2017-07-16 21:37

Ironiskt nog utvecklas Tenfourfox och Webkit Leopard för PPC-macar...

1
Bevaka tråden