Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med OSX Mountain Lion återställning

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så, jag har precis införskaffat en begagnad dator av min vän, att återställa har inte vart något smärre problem förrän jag ska välja vilken disk som OS X ska installeras på. Att välja en disk/skiva är inget problem, att logga in ger mig däremot problem.

Jag har fixat ett ID, funkar på Itunes, jag har uppkoppling till internet men ändå så händer ingenting. Jag skriver in allting, det laddar i några sekunder, sen händer ingenting. Den ger mig bara valet att logga in igen. Om jag gör det flera gånger försvinner sedan fönstret som om jag inte ens har valt någon skiva att installera på.

Någon som vet vad problemet kan vara? Börjar bli ganska frustrerad.
Tack!

  • Medlem
  • 2017-08-04 21:37
Ursprungligen av Timpan1000:

Så, jag har precis införskaffat en begagnad dator av min vän, att återställa har inte vart något smärre problem förrän jag ska välja vilken disk som OS X ska installeras på. Att välja en disk/skiva är inget problem, att logga in ger mig däremot problem.

Jag har fixat ett ID, funkar på Itunes, jag har uppkoppling till internet men ändå så händer ingenting. Jag skriver in allting, det laddar i några sekunder, sen händer ingenting. Den ger mig bara valet att logga in igen. Om jag gör det flera gånger försvinner sedan fönstret som om jag inte ens har valt någon skiva att installera på.

Någon som vet vad problemet kan vara? Börjar bli ganska frustrerad.
Tack!

Jag får inte ens Mavericks att funka fullt ut med Apple ID. Gamla övergivna OS som Apple ID-ormboet har ringlat ifrån.

1
Bevaka tråden