Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adaptrar och kablar och ja...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick en 2016 års Macbook Pro på jobbet precis - ja har frågat om den docka som finns i innan tråd: HP3005pr och Mac som ni vet har jag två Thuderbolt 2 portar och en USB-C port 3.0. Alltså med en vanlig USB-kontakt på.

Jag skulle vilja ha lite fler portar... laddning för telefon, två skärmar osv.

Frågeställningen är inte helt glasklar här, tycker jag.

Men om det är tips på andra dockningslösningar du är ute efter, så finns här några alternativ:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.631152/thunde...

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag fick en 2016 års Macbook Pro på jobbet precis - ja har frågat om den docka som finns i innan tråd: HP3005pr och Mac som ni vet har jag två Thuderbolt 2 portar och en USB-C port 3.0. Alltså med en vanlig USB-kontakt på.

Jag skulle vilja ha lite fler portar... laddning för telefon, två skärmar osv.

Mitt tips är att aldrig någonsin igen använda den port-replicator från HP.

Via min tidigare arbetsgivare fick vi supportera 30-tal ex. av denna till kunder och näst intill alla hade problem minst var 6e månad.
Ofta berodde det på Windows-uppdateringar. Men en 2-3st använde 3005:an till sin Mac också och inte fan var det bättre där.

Satsa på något bättre som inte innebär Displaylink.

Ursprungligen av Borttaget:

Mitt tips är att aldrig någonsin igen använda den port-replicator från HP.

Via min tidigare arbetsgivare fick vi supportera 30-tal ex. av denna till kunder och näst intill alla hade problem minst var 6e månad.
Ofta berodde det på Windows-uppdateringar. Men en 2-3st använde 3005:an till sin Mac också och inte fan var det bättre där.

Satsa på något bättre som inte innebär Displaylink.

Tips på några?

Senast redigerat 2018-07-23 15:52
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Frågeställningen är inte helt glasklar här, tycker jag.

Men om det är tips på andra dockningslösningar du är ute efter, så finns här några alternativ:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.631152/thunde...

Tack! Du klarade av att avkoda min luddiga fråga.

1
Bevaka tråden