Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Huawei lanserar Mate 10 den 16 oktober

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För alla som gillar telefoner med stora skärmar kommer snart en intressant nyhet från Huawei. Den 16 oktober visar de upp Mate 10.

Läs hela artikeln här

Om man blir sugen på denna kan jag rekomendera att vänta in en "pro" version. De släppte nämligen en Mate 9 och efter ganska kort tid en Mate 9 pro som iprincip var en förbättring på alla punkter för typ samma pris förra året.

Och att denna mate 10 enbart har 64GB lagring tycker jag tyder på att de kan göra på samma vis.

Har själv en Mate 9 pro och är mycket nöjd. Skulle väl vara kameran som inte är superbra inomhus.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Om man blir sugen på denna kan jag rekomendera att vänta in en "pro" version. De släppte nämligen en Mate 9 och efter ganska kort tid en Mate 9 pro som iprincip var en förbättring på alla punkter för typ samma pris förra året.

Och att denna mate 10 enbart har 64GB lagring tycker jag tyder på att de kan göra på samma vis.

Har själv en Mate 9 pro och är mycket nöjd. Skulle väl vara kameran som inte är superbra inomhus.

Bra tips!

1
Bevaka tråden