Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Begränsad tillgång av Iphone X

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples flaggskeppsmobil blir sannolikt svår att få tag på en bit in i nästa år på grund av svårigheter att tillverka den nya 3D-kameran, uppger Apple-kännaren Ming-Chi Kuo.

Läs hela artikeln här

Tråkigt delux, man får kanske skaffa en 8 så länge då. =/

  • Medlem
  • Örebro
  • 2017-09-27 22:11

Det här säger dom ijuförsig i princip alltid.
Tror det har lite med att hypea osv också att göra.
Man har sagt samma sak om dom senaste typ 4-5 modellerna av iPhone, utom just 8an som kom just nu.

Ursprungligen av zOlid:

Det här säger dom ijuförsig i princip alltid.
Tror det har lite med att hypea osv också att göra.
Man har sagt samma sak om dom senaste typ 4-5 modellerna av iPhone, utom just 8an som kom just nu.

Har dom? Kan bara minnas en och det var av lanseringen utav iPhone 4S 2011, men det berodde på att det var problem att få tag på minnen efter en brand på en minnesfabrik, varför lanseringen av iPhone flyttades från Juli till Oktober.

Kul att annonsen matcha artikeln iaf

  • Medlem
  • 2017-09-28 06:43
Ursprungligen av Hank Solo:

Har dom? Kan bara minnas en och det var av lanseringen utav iPhone 4S 2011, men det berodde på att det var problem att få tag på minnen efter en brand på en minnesfabrik, varför lanseringen av iPhone flyttades från Juli till Oktober.

Förra året var det väl bara Gagatsvart som var orimligt svår att få tag på eller sviker mitt minne ?

Ursprungligen av PaO:

Förra året var det väl bara Gagatsvart som var orimligt svår att få tag på eller sviker mitt minne ?

Måste erkänna att jag har dålig koll på 7:an då jag dissade den pga avlägsandet utav 3,5mm-uttaget (likförbannat sitter man här med en 8 som inte heller har, antar att jag insåg att jag får anpassa mig). ?

Ursprungligen av Hank Solo:

Har dom? Kan bara minnas en och det var av lanseringen utav iPhone 4S 2011, men det berodde på att det var problem att få tag på minnen efter en brand på en minnesfabrik, varför lanseringen av iPhone flyttades från Juli till Oktober.

Jag beställde en 7 plus 256 i gagatsvart vid lanseringen men de lyckades inte leverera den på så pass lång tid att jag för första gången gick över till Android till först en Honor 8 och nu en P10 Plus. Som det ser ut nu kommer jag inte återvända till Apple inom överskådlig tid. iPhone X? Alldeles för dyr och att lansera snabbladdning som Huawei haft i många år men inte skicka med snabbladdare till en telefon som kostar över 13'? Helt oacceptabelt och sänder hemskt konstiga signaler om Apples relation till sina kunder.

Kanske är det här ett alternativ då?
Samma peng, cool camera.

www.theverge.com/platform/amp/circuitbreaker/...

Jag tror många som har väntat på att uppgradera går på iPhone 8 eller 7 istället. Sen blir det nog en chans för Pixel 2 modellerna som lanseras den 4 oktober. Om de lyckas skeppa dem snabbt.

Att visa upp en enhet och sen inte kunna leverera på länge känns inte bra. Men som sagt det är bara rykten ännu.

1
Bevaka tråden