Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En löprunda med Jaybird Run

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ida och Amanda håller på att testa de trådlösa hörlurarna Jaybird Run. Hur går det? Ida avlägger rapport från testlabbet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-10-01 20:32

Underhållande snabbtest ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-10-01 21:38

Fint löpsteg Ida Dags för mig att snöra på mig mina dojor och ut i spåret nu finns det inga
ursäkter längre med så smidiga lurar.

Bra snabbstest! Hur fungerar musiken utan en telefon?

Ursprungligen av littlemac:

Bra snabbstest! Hur fungerar musiken utan en telefon?

Har synkat över spellistor från Apple Music till klockan. Fungerade utmärkt förutom att det tar väldigt lång tid att synka över musiken. Klockan gör det över natten när den laddar. Det går inte att vara på väg ut på en runda och komma på att man skulle vilja ha någon annan musik, men med lite framförhållning så funkar det.

Ursprungligen av Ida Blix:

Har synkat över spellistor från Apple Music till klockan. Fungerade utmärkt förutom att det tar väldigt lång tid att synka över musiken. Klockan gör det över natten när den laddar. Det går inte att vara på väg ut på en runda och komma på att man skulle vilja ha någon annan musik, men med lite framförhållning så funkar det.

Låter helt ok, har man samma möjlighet att dra över musik på series 2 eller fungerar det bara för 3:an (ledsen för utfrågningen)?

Ursprungligen av littlemac:

Låter helt ok, har man samma möjlighet att dra över musik på series 2 eller fungerar det bara för 3:an (ledsen för utfrågningen)?

Du har samma möjlighet i Series 1, 2 och 3 om jag inte helt missminner mig. Apple skriver så här i ett supportdokument:

"Som standard får en spellista i Apple Watch vara högst 1 GB. I appen Apple Watch på din iPhone kan du ändra inställningen till 2 GB, 500 MB eller 100 MB. Om du hellre vill begränsa antalet låtar kan du begränsa spellistan till 15, 50, 125 eller 250 låtar."

Ursprungligen av Ida Blix:

Du har samma möjlighet i Series 1, 2 och 3 om jag inte helt missminner mig. Apple skriver så här i ett supportdokument:

"Som standard får en spellista i Apple Watch vara högst 1 GB. I appen Apple Watch på din iPhone kan du ändra inställningen till 2 GB, 500 MB eller 100 MB. Om du hellre vill begränsa antalet låtar kan du begränsa spellistan till 15, 50, 125 eller 250 låtar."

Och så blev just ha-begäret lite större

1
Bevaka tråden