Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beats x - 400 kronors skillnad mellan återförsäljare och Apple

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-10-04 17:26

Hej.

Jag går i tankarna att köpa nya trådlösa hörlurar och efter lite research verkar Beats x vara ett bra alternativ. Dock blir jag fundersam över varför återförsäljare som Elgiganten och Mediamarkt säljer dom 400 kr billigare än Apple store? Är det olika versioner?

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3895123

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-10-04 17:56
Ursprungligen av ipodfan:

Hej.

Jag går i tankarna att köpa nya trådlösa hörlurar och efter lite research verkar Beats x vara ett bra alternativ. Dock blir jag fundersam över varför återförsäljare som Elgiganten och Mediamarkt säljer dom 400 kr billigare än Apple store? Är det olika versioner?

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3895123

Nej, det är samma version.
Vill du spara en hundring till har jag ett oöpppnat par jag fick med med min ipad jag tänkte sälja

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-10-04 18:12
Ursprungligen av Json_81:

Nej, det är samma version.
Vill du spara en hundring till har jag ett oöpppnat par jag fick med med min ipad jag tänkte sälja

Tackar för svaret och erbjudandet! Jag får passa på det då jag vill kunna använda dom ett tag och eventuellt kunna returnera om jag inte är nöjd.

Vet du varför Apple säljer dyrare än vissa återförsäljare?

Ursprungligen av ipodfan:

Tackar för svaret och erbjudandet! Jag får passa på det då jag vill kunna använda dom ett tag och eventuellt kunna returnera om jag inte är nöjd.

Vet du varför Apple säljer dyrare än vissa återförsäljare?

För att tjäna mer pengar. De stora kedjorna säljer ofta sina produkter till noll- eller minusmarginal, de tjänar inga, eller förlorar till och med pengar i och med försäljningen av varan. Apple däremot vill tjäna pengar på alla sina varor, därav det stora prisspannet.

1
Bevaka tråden