Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återskapa från iOS 11 till iOS 10

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

När jag pratade med apple support så sa han jag pratade med att det inte går att återskapa från 11 till 10 men mellan raderna sa han att det finns ett sätt men att han inte fick upplysa om detta...? Är det någon här som vet hur man gör?

Jag har nämligen ett flertal appar som jag har t ex bilder i som har slutat att fungera i och med iOS 11 pga skaparen inte längre gör några uppdateringar i appen

//Lars

  • Medlem
  • 2017-10-13 13:41
Ursprungligen av Lars Norrbom:

Hej!

När jag pratade med apple support så sa han jag pratade med att det inte går att återskapa från 11 till 10 men mellan raderna sa han att det finns ett sätt men att han inte fick upplysa om detta...? Är det någon här som vet hur man gör?

Jag har nämligen ett flertal appar som jag har t ex bilder i som har slutat att fungera i och med iOS 11 pga skaparen inte längre gör några uppdateringar i appen

//Lars

Kolla här. Gäller bara om du har en 6S, dock. Och skynda, fynda. The window of opportunity can be closed at any time.

Ursprungligen av Alix:

Kolla här. Gäller bara om du har en 6S, dock. Och skynda, fynda. The window of opportunity can be closed at any time.

Det går oavsett inte att återställa en säkerhetskopia från iOS 11 på iOS 10.

  • Medlem
  • 2017-10-13 14:46
Ursprungligen av keptang:

Det går oavsett inte att återställa en säkerhetskopia från iOS 11 på iOS 10.

Ja, det är viktigt att veta. Som det anges på sajten jag länkade till: ”... it’s important to note that once you go back to iOS 10.3.3 from the iOS 11/11.0.3, you won’t be able to restore any iCloud or iTunes backup to that device which was made using the device with the iOS 11/11.0.3 on ...”.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2017-10-13 20:51

Det var exakt det som hände mig efter jag gått tillbaka till 10.3.3, slutade med att jag installerade iOS 11 igen. Funkade bra i 2 dagar och idag levde telefonen sitt egna liv.

Ursprungligen av keptang:

Det går oavsett inte att återställa en säkerhetskopia från iOS 11 på iOS 10.

1
Bevaka tråden