Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Touch ID försvinner 2018

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mackan1984:

Ingen skriker lika mycket att Sony har en ”fyra-årig” design eller googles pixel 2, finns några till men Sony har ju ändå skärmtillverkning.
Måste säga att du också låter lite förvirrad om du måste ha 3.5 uttag men äger lightning-hörlurar ?
Nej men ärligt så tror jag att det här är sista året du hittar det uttaget på något flaggskepp faktiskt.
Anledningen att dongeln hänger med ens är ju för folk som sitter kvar på massa dyra hörlurs-investeringar.

Ja det är lite svårt att använda sina lightninghörlurar jag fick med till min iPhone 7 till min MacBook som bara har 3,5 mm och USB-C. Riktig förvirrat av Apple.
Nej blir en Android nu med både 3,5 mm och USB-C så slipper jag flera kablar.
Sen angående Sony så är deras telefoner inte exakt likadana varje år och har dessutom en modern skärmupplösning. Tom den högsta på marknaden på sin Premium.

Ursprungligen av Paulista:

Ja det är lite svårt att använda sina lightninghörlurar jag fick med till min iPhone 7 till min MacBook som bara har 3,5 mm och USB-C. Riktig förvirrat av Apple.
Nej blir en Android nu med både 3,5 mm och USB-C så slipper jag flera kablar.
Sen angående Sony så är deras telefoner inte exakt likadana varje år och har dessutom en modern skärmupplösning. Tom den högsta på marknaden på sin Premium.

Så du vill bara ha ett par hörlurar?
Det finns alternativ för det som fungerar för både iPhonen och macbooken.
Jag har slitit sönder säkert 50-60 trådade hörlurar under de senaste 10 åren (jobbar med verktyg som emellanåt kapar sladden) menas min 4-åriga Sony blåtand precis nyligen tappade ljudet i högre örat.

Är väldigt nära att investera i AirPods faktiskt, skulle bli de dyraste hörlurar jag köpt och det enda som stoppar mig är att jag är grym på att slarva bort saker.

Har läst att Sonys ppi inte levererar i samma kvalitet som amoled displayerna där ute.

Hoppas du blir nöjd med din blivande smartphone iaf ?

Ursprungligen av Mackan1984:

Så du vill bara ha ett par hörlurar?
Det finns alternativ för det som fungerar för både iPhonen och macbooken.
Jag har slitit sönder säkert 50-60 trådade hörlurar under de senaste 10 åren (jobbar med verktyg som emellanåt kapar sladden) menas min 4-åriga Sony blåtand precis nyligen tappade ljudet i högre örat.

Är väldigt nära att investera i AirPods faktiskt, skulle bli de dyraste hörlurar jag köpt och det enda som stoppar mig är att jag är grym på att slarva bort saker.

Har läst att Sonys ppi inte levererar i samma kvalitet som amoled displayerna där ute.

Hoppas du blir nöjd med din blivande smartphone iaf ?

Tanken har aldrig slagit dig att dra sladden innanför tröjan?! ?

Ursprungligen av Hank Solo:

Tanken har aldrig slagit dig att dra sladden innanför tröjan?! ?

Alltid gjort.
Men att vifta med hammare eller kofot så räcker det att en decimeter sticker fram nedanför tröjan.

Bevaka tråden