Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Razer Phone är officiell – skryter bland annat med 120 Hz-skärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det välkända spelföretaget släpper en telefon med fokus på just spel, där bilduppdatering på 120 Hz och rejäla högtalare är unika egenskaper.

Läs hela artikeln här

Som många andra ”spelmobiler” som släpps genom åren så tror inte jag att det kommer att hålla särskilt länge. Roligt om jag har fel dock ??

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-11-02 12:29
Ursprungligen av Cancerman:

Som många andra ”spelmobiler” som släpps genom åren så tror inte jag att det kommer att hålla särskilt länge. Roligt om jag har fel dock ??

Jag var också väldigt skeptisk till denna med tanke på att det är Razer, och jag har också sett en hel del "spelfokuserade" telefoner och plattor komma och gå under åren. Men de amerikanska medier och influencers som fått lägga vantarna på telefonen har varit överraskande imponerade. MKBHD verkar exempelvis nästan lyrisk med de första intrycken.
https://youtu.be/LzC_kkbFTHQ

Men oavsett hur bra telefonen faktiskt är så är det svårt att slå sig in på en marknad där Apple och Samsung dominerar. Sony, LG, Huawei med flera får ju slåss för att få i närheten samma uppmärksamhet och medvetandegrad hos konsumenterna, så Razer kommer nog få väldigt svårt att slå sig in på marknaden i någon större utsträckning.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2017-11-02 17:03

Här skryts det mycket!

Ursprungligen av ekloev:

Jag var också väldigt skeptisk till denna med tanke på att det är Razer, och jag har också sett en hel del "spelfokuserade" telefoner och plattor komma och gå under åren. Men de amerikanska medier och influencers som fått lägga vantarna på telefonen har varit överraskande imponerade. MKBHD verkar exempelvis nästan lyrisk med de första intrycken.
https://youtu.be/LzC_kkbFTHQ

Men oavsett hur bra telefonen faktiskt är så är det svårt att slå sig in på en marknad där Apple och Samsung dominerar. Sony, LG, Huawei med flera får ju slåss för att få i närheten samma uppmärksamhet och medvetandegrad hos konsumenterna, så Razer kommer nog få väldigt svårt att slå sig in på marknaden i någon större utsträckning.

Fast Razer är ju typ teknikföretagens motsvarighet till monster (läsk märket) känns som samma typ av målgrupp i alla fall. ( Kanske är lite fördomsfull) Tror inte heller de lyckas så bra men man vet aldrig.

Hade ett par razer högtalare till datorn för många år sedan, de var dock överlägset bästa ljud jag hört. hk soundstick var populära men inte ens i närheten av den kvalite

1
Bevaka tråden