Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #205: Nightingale of Sweden

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan får Ida och Amanda besök av Felix Forsmark och Viktor Bowallius som tillsammans startat hörlursföretaget Nightingale of Sweden.

Läs hela artikeln här

Trevlig podd med bra frågor och intressanta svar!

Är det nån som testat dessa lurar, hur står de sig i konkurrensen med andra fabrikat ifråga om ljudkvalitet?

Ursprungligen av Raxxor:

Är det nån som testat dessa lurar, hur står de sig i konkurrensen med andra fabrikat ifråga om ljudkvalitet?

Jag har inte provlyssnat dem någon längre stund, men tycker de låter okej, lite som Apples lurar de skickar med Iphone. Däremot verkar Bluetooth-kopplingen ha bekymmer. De tappar ibland kopplingen till varandra vilket så klart är störigt. Räcker med att hålla en hand för ena snäckan.

De fortsatte inte så länge efter denna podd?

Ursprungligen av Redaktionen:

Den här veckan får Ida och Amanda besök av Felix Forsmark och Viktor Bowallius som tillsammans startat hörlursföretaget Nightingale of Sweden.

Läs hela artikeln här

Ja, jag väcker en gammal tråd. Men hellre det än att skapa en ny för en så relevant för denna tråd och samtidigt enkel fråga.

Tänkte se hur det gått för dessa "pojkar" nu när det gått ett tag sedan deras lurar fick utstå tester med ok resultat (prisvärda), men upptäckte till min förvåning att de inte finns någon information alls förutom att de är avregistrerade som företag sedan 22:dec och några tester. Nån som vet något mer? Tråkigt när en ny aktör som verkar intressant försvinner innan de får ut 3:e generationen av sina prylar.

För övrigt ser jag väldigt fram emot trådlösa snäckor med Bluetooth 5 stöd, ska göra under för batteriet om jag förstått det rätt. Inte längre en snäcka som både får ta emot från ex. mobilen och sedan skickar till nästa utan de båda tar bara emot och får därmed mycket bättre batteritid vid uppspelning.

Senast redigerat 2018-04-11 10:27
1
Bevaka tråden