Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Folksam hemförsäkring Plus

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lite tankar som rör denna försäkring. Den är inte helt gratis men har varit bra varje gång den behövts. Men för er som skaffar likt mig att ger rätt till fullt köpvärde ifall produkten går sönder, i detta fall min MBPr köpt mitten av 2013. Försäkringen täcker upp till 4år av köpvärde. Så jag missade precis med ett halvår ca, denna info hade varit bra att veta. Nu utbetalas 4500kr något som inte hjälper en trasig dator i så stor mån. Om jag anmält skadan några månader tidigare hade 20000kr utbetalats. För er som har Folksam plus, kom ihåg upp till 4a år!

Ha d!

Fullt rimligt att anmäla till sitt försäkringsbolag när skadan uppkommer. Varför väntade du flera månader att anmäla skadan?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Fullt rimligt att anmäla till sitt försäkringsbolag när skadan uppkommer. Varför väntade du flera månader att anmäla skadan?

Det var jobb på jobb osv. Kunde inte vara utan den. Sen föräldraomständigheter så orkade inte lämna in den. Får suga på den ett tag.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2017-11-30 12:49
Ursprungligen av D_Odell:

Det var jobb på jobb osv.

Jobbar du på Folksam?

1
Bevaka tråden