Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ATV4 -> AirPods?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-12-09 20:58

Har något generellt hänt eller är det bara hos mig? När AirPods kom, var man tvungen att via inställningar koppla ihop AirPods med ATV4. Sedan kom en uppdatering som gjorde att man konde koppla in AirPodes genom att svepa uppåt och få fram en form av kontrollsektion. Där gick det att väl AirPod. Äfr ni med hur jag menar? Nu har denna möjlighet försvunnit hos mig. Måste återigen gå via inställningar. Har tvOS 11.1.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-12-09 21:05

Svepa upp vet jag inte, men svepa ner när man är inne i en player, exempelvis SVTPlay, fungerar på tvOS 11.2 hos mig (med AirPods)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-12-10 17:29
Ursprungligen av mattiL:

Svepa upp vet jag inte, men svepa ner när man är inne i en player, exempelvis SVTPlay, fungerar på tvOS 11.2 hos mig (med AirPods)

Det är nog svepa ned som jag avser. Men där dyker inte mina AirPods upp längre...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-12-10 18:18
Ursprungligen av xms67:

Det är nog svepa ned som jag avser. Men där dyker inte mina AirPods upp längre...

Jag får bara fram valen när jag börjat se på ett program, innan dess scrollar man bara i appen som är öppen.

1
Bevaka tråden