Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail - visningsläge/ta fram fältet i mitten

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Råkade trycka på en knapp och nu är det bara 2 fält i stället för 3 fält som visas ifönstret. Hur kan man få tillbaka till 3 fält? har sökt överallt men hittar inte hur man kan få tillbaka det.

Senast redigerat 2017-12-12 21:36

Du ska ha en liten prick på den lodräta linjen som går mellan kolumnerna. Dra i den åt höger så får du nog fram den saknade kolumnen.

Ursprungligen av carlsson:

Du ska ha en liten prick på den lodräta linjen som går mellan kolumnerna. Dra i den åt höger så får du nog fram den saknade kolumnen.

Tack för svaret. Det finns inte någon prick. Dock går det bra att dra i kolumnerna men inget finns emellan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-13 01:20

Jag är nog inte med på vad du menar med tre fält... inte den vanliga Klassisk layout som du hittar i Mails inställningar under Läsa?

Ursprungligen av kenjon:

Jag är nog inte med på vad du menar med tre fält... inte den vanliga Klassisk layout som du hittar i Mails inställningar under Läsa?

Har du inte 3 fält på din Mail?
Har provat med att sätta och ta bort bock i menyerna läsa, skriva, inställningar och ingeting hjälper.
I o med att det har blivit 2 fält (fält för mappar/fält för meddelanden) måste jag nu klicka på höger fält/ och varje e-post meddelande öppnas i ett annat fönster vilket är ineffektivt.
Förut kunde jag klicka på meddelandet i fältet i mitten och läsa innehållet direkt i högerfältet på en och samma gång.
Enligt beskrivning där ska det finnas någonstans det står Visa/ordna - dock hittar inte denna funktion.
https://support.apple.com/sv-se/guide/mail/ma...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-13 12:08

Har du kollat så du har Klassisk layout kryssad som jag skrev ovan?

Ursprungligen av kenjon:

Har du kollat så du har Klassisk layout kryssad som jag skrev ovan?

Tack för hjälpen! nu har det löst sig efter att ha testat allt i menyerna!. ? Man fick dra in i ytterdelen av kanten/fönstret på högersidan för att få fram den tredje del.

1
Bevaka tråden